Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Pińczowie

Adres:
Spółdzielcza 6
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 413573000, fax. 413573000
E-mail:
Strona www: www.zszpinczow.pl

Numer ID: 698

Data publikacji:
2012-09-17 09:58:34

Przedmiot: Pińczów: Zakup i dostawa opału do Zespołu Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Pińczowie – sezon grzewczy 2012/13.

Numer ogłoszenia: 350064-2012.; data zamieszczenia17.09.2012

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Treść przetargu:

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

 

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Pińczowie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 357 30 00, faks 041 357 30 00.

* adres strony internetowej zamawiającego: www.zszpinczow.pl

 

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: inny: szkoła.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

 

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa opału do Zespołu Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Pińczowie na sezon grzewczy 2012/2013.

 

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

 

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego i miału do Zespołu Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Pińczowie na sezon grzewczy 2012/2013 ( 120 ton węgla kamiennego i 130 ton miału)

 

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

 

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

09.11.12.10.-5
węgiel kamienny

09.11.10.00.-0 - węgiel  i paliwa na bazie węgla

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

 

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: zakończenie 28 luty 2013r.

 

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III)1 Wadium:

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wadium

III.2) ZALICZKI

 

·       Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

 

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·       III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

o  Warunek jest oceniany na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych

·       III.3.2) Wiedza i doświadczenie

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

o  Warunek jest oceniany na podstawie złożonego oświadczenia, że wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zadanie – dostawy węgla kamiennego o wielkości co najmniej 80 ton. Wykonawca musi dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że dostawa ta została wykonana w terminie i zgodnie z zamówieniem np. referencje.

 

·       III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

 

o  Warunek jest oceniany na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

 

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·    aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4.3. Dokumenty podmiotów zagranicznych.

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada:

III.3.3.1.) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6. Inne dokumenty:

Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4 albo w pkt.III5.

1) Podpisany formularz oferty sporządzony wg wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ.

2)  Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej),

3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów),

 

 

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

 

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

 

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

 

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) ZMIANA UMOWY

 

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy zgodnie z art. 144 ust.1 Ustawy Pzp wyłącznie za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian w przypadku gdy zajdzie konieczność zmian - w zakresie danych identyfikujących strony umowy, takich jak. firma adresu siedziby lub inne zapisy dotyczące wskazania stron,- termin realizacji – jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję okoliczności, których nie można było przewidzieć lub z powodu działania siły wyższej, termin przedłużenia realizacji przedmiotu umowy – nie dłużej jednak niż o czas potrzebny do realizacji przedmiotu umowy ,- zmiana ustawowej stawki podatku VAT na skutek zmiany przepisów podatkowych, zmiana nastąpi automatycznie bez konieczności sporządzania aneksu. Zmianie nie może ulec cena netto.

 

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

 

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zszpinczow.pl oraz www.pinczow.pl (BIP)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Pińczowie nr telefonu/faxu: 041 357 30 00.

 

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

1 .października 2012r., godzina 1000, miejsce: Zespół Szkół Zawodowych im. St. Staszica w Pińczowie – sekretariat,  nr telefonu/faxu: 041 357 30 00.

 

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

 

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

 

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączone pliki:

SIWZ i zalaczniki 2012
(SIWZ 2012.pdf - 393.477 KB) Data publikacji: 2012-09-17 10:12:43 Redaktor: Janusz Hynek

Opis: SIWZ i załaczniki

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2208
Wprowadził do systemu: Janusz Hynek, data: 2012-09-17 09:58:34
Opublikował: Janusz Hynek, data publikacji: 2012-09-17 10:32:16
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu