Wersja do druku

Zamawiający:

Powiat Pińczowski

Adres:
ul. Zacisze 5
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 041-3576001, fax. 041-3576007
E-mail:starostwo@pinczow.pl
Strona www: www.pinczow.pl

Numer ID: 478

Data publikacji:
2011-03-24 08:52:09

Przedmiot: OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA ZORGANIZOWANIE W POLSCE NAD MORZEM TRZECH
14-DNIOWYCH TURNUSÓW REHABILITACYJNO – TERAPEUTYCZNYCH DLA 66 OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (W TYM 19 DZIECI), KORZYSTAJĄCYCH ZE WSPARCIA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W PIŃCZOWIE, BĘDĄCYCH BENEFICJENTAMI OSTATECZNYMI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POKL 7.1.2. „ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ POWIATOWE CENTRA POMOCY RODZINIE” ORAZ ICH OPIEKUNÓW - 36 OSÓB (W TYM 19 RODZICÓW DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH).”

Treść przetargu:

OGŁOSZENIE

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM NA ZORGANIZOWANIE W POLSCE NAD MORZEM TRZECH
14-DNIOWYCH TURNUSÓW REHABILITACYJNO – TERAPEUTYCZNYCH DLA 66 OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH (W TYM 19 DZIECI), KORZYSTAJĄCYCH ZE WSPARCIA POWIATOWEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE W PIŃCZOWIE, BĘDĄCYCH BENEFICJENTAMI OSTATECZNYMI PROJEKTU SYSTEMOWEGO POKL 7.1.2. „ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ POWIATOWE CENTRA POMOCY RODZINIE”  ORAZ ICH OPIEKUNÓW  - 36 OSÓB (W TYM 19 RODZICÓW DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH).”

 

I. Informacje o zamawiającym

1.                   Zamawiającym jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pińczowie

2.                   Siedziba:  ul. Zacisze 5, 28 – 400 Pińczów

3.                   Strona internetowa: http://www.starostwopinczow.realnet.pl/przetargi.php (dostęp do SIWZ)

4.                   Telefon: 41 357 60 01 w. 22

5.                   Fax: 41 357 60 07

 

II. Tryb i podstawa prawna udzielenia zamówienia.

1.                   Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

2.                   Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2010 roku  Nr 113 , poz. 759 z późn. zm.)
zwana dalej „ustawą”.

 

III. Oferty częściowe, wariantowe, zamówienia uzupełniające.

1.                  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

2.                  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

3.                   Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.

 

IV. Termin wykonania zamówienia.

1. I turnus – 28.V – 10.VI.2011 roku - 22 osoby niepełnosprawne + 7 opiekunów = 29 osób łącznie;

2. II turnus – 11.VI – 24.VI.2011 roku - 25 osób niepełnosprawnych + 10 opiekunów = 35 osób łącznie;

3. III turnus – 20.VIII – 2.IX.2011 roku - 19 dzieci niepełnosprawnych + 19 rodziców dzieci = 38 osób łącznie.

 

 

 

 

 

V. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:.

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie w Polsce nad morzem trzech
14-dniowych turnusów rehabilitacyjno – terapeutycznych dla 66 osób niepełnosprawnych (w tym 19 dzieci), korzystających ze wsparcia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Pińczowie, będących beneficjentami ostatecznymi projektu systemowego POKL 7.1.2. „Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie”  oraz ich opiekunów  - 36 osób (w tym 19 rodziców dzieci niepełnosprawnych).

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ.

3. Rodzaj zamówienia: usługi. Kod zamówienia wg Wspólnotowego Słownika Zamówień (CPV): 85000000-9 „Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej”.

 

VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.

1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający aktualny na dzień upływu terminu składania ofert wpis do Rejestru Organizatorów Turnusów Rehabilitacyjnych, zgodnie
z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2010 roku Nr 214, poz. 1407 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 roku w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 roku Nr 230, poz. 1694 z późn. zm.).

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu określonego w pkt VI.1 SIWZ.

 

2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej trzy usługi, których przedmiotem było zorganizowanie turnusów rehabilitacyjnych dla co najmniej 50 osób, w tym dla osób niepełnosprawnych fizycznie.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu określonego w pkt VI.2  SIWZ.

 

3. Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy  dysponują odpowiednią  bazą
w zakresie wyposażenia i urządzeń technicznych, umożliwiających realizację zamówienia zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu określonego w pkt VI.3  SIWZ.

 

4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy znajdujący się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej realizację zamówienia w szczególności w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej  ryzyka prowadzenia działalności.

 Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentu określonego w pkt VI.4 SIWZ.

 

5. Brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie dokumentów określonych w pkt VI.5  SIWZ, a dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie dokumentów określonych w pkt VI.6  lub VI.7 SIWZ.

 

VII. Wymagania dotyczące wadium

1.                  Wykonawca biorący udział w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium
w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert.

2.                  Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

a) pieniądzu – na rachunek bankowy Zamawiającego: 47 8509 0002 2001 0000 0879 0006

b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;

c) gwarancjach bankowych;

d) gwarancjach ubezpieczeniowych;

e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsi
ębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

 

VIII. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert.

 

1.                  Termin składania ofert upływa dnia 01.04.2011r. o godzinie 1000.

2.                  Oferty należy składać w Sekretariacie Starostwa Powiatowego w Pińczowie,
ul. Zacisze 5, 28 – 400 Pińczów, pokój Nr 10.

3.                  Otwarcie ofert nastąpi w trybie art. 86 ustawy w dniu 1 kwietnia 2011 r. o godz. 1015 w sali nr 16, ul. Zacisze 5, 28 – 400 Pińczów.

 

IX. Termin związania ofertą.

1.                   Wykonawca jest związany złożoną ofertą przez okres 30 dni.

2.                   Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składnia ofert.

 

X. Kryteria oceny ofert.

1.                   Jednym kryterium oceny ofert jest cena – waga 100%.

2.                   Oferta wykonawcy z najniższą ceną brutto zostanie uznana za najkorzystniejszą.

 

XI. Informacje dodatkowe

1.                  Nie będzie przeprowadzona aukcja elektroniczna.

2.                  Nie będzie ustanowiony dynamiczny system zakupów.

3.                  Nie będzie zawarta umowa ramowa.

 

OGŁOSZENIE ZAMIESZCZONO W BIULETYNIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH POD NR 52992 – 2011 W DNIU 24 MARCA 2011 ROKU


Załączone pliki:

SIWZ turnusy
(SIWZ turnusy.doc - 150.528 KB) Data publikacji: 2011-03-24 08:55:34 Redaktor: Michał Klamiński

Opis: SIWZ turnusy

Zalacznik Nr 1 do SIWZ
(Zalacznik Nr 1 do SIWZ.doc - 103.424 KB) Data publikacji: 2011-03-24 09:27:28 Redaktor: Michał Klamiński

Opis: Zalacznik Nr 1 do SIWZ

Zalacznik Nr 2 do SIWZ
(Zalacznik Nr 2 do SIWZ.doc - 95.744 KB) Data publikacji: 2011-03-24 09:27:49 Redaktor: Michał Klamiński

Opis: Zalacznik Nr 2 do SIWZ

Zalacznik Nr 3 do SIWZ
(Zalacznik Nr 3 do SIWZ.doc - 97.28 KB) Data publikacji: 2011-03-24 09:28:17 Redaktor: Michał Klamiński

Opis: Zalacznik Nr 3 do SIWZ

Zalacznik Nr 4 do SIWZ
(Zalacznik Nr 4 do SIWZ.doc - 89.6 KB) Data publikacji: 2011-03-24 09:28:41 Redaktor: Michał Klamiński

Opis: Zalacznik Nr 4 do SIWZ

Zalacznik Nr 5 do SIWZ
(Zalacznik Nr 5 do SIWZ.doc - 91.136 KB) Data publikacji: 2011-03-24 09:29:03 Redaktor: Michał Klamiński

Opis: Zalacznik Nr 5 do SIWZ

Zalacznik Nr 6 do SIWZ - UMOWA
(Zalacznik Nr 6 do SIWZ - UMOWA.doc - 122.88 KB) Data publikacji: 2011-03-24 09:29:40 Redaktor: Michał Klamiński

Opis: Zalacznik Nr 6 do SIWZ - UMOWA

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2503
Wprowadził do systemu: Michał Klamiński, data: 2011-03-24 08:52:09
Opublikował: Michał Klamiński, data publikacji: 2011-03-24 08:59:20
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu