Wersja archiwalna z dnia 2015-08-18 08:28:06
|
Powiat Pińczowski | |
Adres: ul. Zacisze 5 28-400 Pińczów |
Kontakt: tel. 041-3576001, fax. 041-3576007 E-mail:starostwo@pinczow.pl Strona www: www.pinczow.pl |
Numer ID: 904 |
Data publikacji: |
Przedmiot: Zapytanie ofertowe Starosty Pińczowskiego z dnia 12.08.2015 r. w postępowaniu przeprowadzonym zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na usuwanie i parkowanie pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Pińczowskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym |
Treść przetargu: KT.IX.5502.1.2015 Zapytanie ofertowe Starosty Pińczowskiego z dnia 12.08.2015 r. w postępowaniu przeprowadzonym zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) na usuwanie i parkowanie pojazdów usuniętych z dróg Powiatu Pińczowskiego w trybie art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym Opis przedmiotu zamówienia: Usuwanie pojazdów całodobowo przez 7 dni w tygodniu z dróg Powiatu Pińczowskiego na parking strzeżony na podstawie dyspozycji uprawnionych organów wydanej zgodnie z art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz.1137 z późn. zm.). Przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz.1137 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany będzie: 1) Wykonać każdą dyspozycję usunięcia pojazdu z drogi (całodobowo przez 7 dni w tygodniu) wydaną przez uprawniony organ w trybie art. 130a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz.1137 z późn. zm.). 2) Zapewnić przybycie na miejsce zdarzenia w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. 3) Usunąć pojazd z drogi i umieścić go na parkingu strzeżonym niezwłocznie po otrzymaniu dyspozycji usunięcia pojazdu od uprawnionych podmiotów 4) Przedstawić w Wydziale Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Pińczowie do dnia 10 każdego miesiąca informacje o pojazdach usuniętych i umieszczonych na parkingu strzeżonym w miesiącu poprzednim, w podziale na tryb usunięcia, zawierający datę usunięcia, markę pojazdu, numer rejestracyjny. 5) Odstąpić od usunięcia pojazdu na polecenie podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu. 6) Uporządkować miejsce, na którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd, z wyjątkiem konieczności użycia specjalistycznego sprzętu znajdującego się w pojazdach do tego przystosowanych (np. Straży Pożarnej itp.), bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. 7) Dysponować parkingiem strzeżonym i przechowywać pojazd na parkingu strzeżonym do czasu jego odbioru przez właściciela lub osobę upoważnioną. Termin wykonania zamówienia ustala się do dnia 31.08.2018 r. Warunki jakie muszą spełniać Wykonawcy: 1. Dysponowanie pojazdami umożliwiającymi usuwanie pojazdów, o których mowa w załączniku nr 1 (formularz cenowy). 2. Dysponowanie parkingiem strzeżonym, ogrodzonym, oświetlonym, strzeżonym całą dobę, minimalnej liczbie miejsc: 15 miejsc dla pojazdów o DMC do 3,5 t (w tym 10 miejsc zadaszonych), 2 miejsca dla pojazdów o DMC powyżej 3,5 t (w tym 1miejsce zadaszone). 3. Posiadać licencję na przewóz rzeczy. 4. Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Dokumenty jakie muszą dostarczyć Wykonawcy: 1. Wykaz pojazdów przeznaczonych do realizacji zadania wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych i informacją o podstawie dysponowania, w przypadku pojazdu innego podmiotu. 2. Aktualna licencja na wykonywanie transportu drogowego rzeczy zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem) 3. Opis parkingu. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 5. Dokument potwierdzający prawo Wykonawcy do dysponowania nieruchomością, na której zlokalizowany jest parking, a w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem nieruchomości, pisemne zobowiązanie właściciela nieruchomości do oddania jej do dyspozycji Wykonawcy na okres korzystania z niej przy wykonaniu zamówienia. 6. Aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kryteria oceny ofert: najniższa cena Opis przygotowania oferty 1. Oferta powinna być sporządzona zgodnie z załączonym wzorem i zawierać wszelkie dokumenty żądane przez Zamawiającego. 2. Ofertę należy złożyć w zamkniętych kopertach z opisem: „Oferta na usuwanie pojazdów i przechowywanie pojazdów na parkingu strzeżonym. Nie otwierać przed 31.08.2015 r. godz. 1200. Na adres: Starostwo Powiatowe w Pińczowie ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów lub składać w sekretariacie I piętro pok. Nr 4. Termin składania ofert – do dnia 31.08.2015 r. do godz. 1200. Otwarcie ofert – Starostwo Powiatowe w Pińczowie ul. Zacisze 5 w pok. Nr 2 w dniu 31.08.2015 r. o godz. 1230. Do porozumiewania się z Wykonawcami upoważniony jest: Wiktor Badurak – Kierownik Wydziału Komunikacji i Transportu pok. Nr 2 tel. (041) 35-760-01 w. 255. |
Powrót |