Wersja archiwalna z dnia 2014-05-15 13:29:32
|
Powiat Pińczowski | |
Adres: ul. Zacisze 5 28-400 Pińczów |
Kontakt: tel. 041-3576001, fax. 041-3576007 E-mail:starostwo@pinczow.pl Strona www: www.pinczow.pl |
Numer ID: 867 | ||||||||
Data publikacji: | ||||||||
Przedmiot: Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego i Powiatu Pińczowskiego” | ||||||||
Treść przetargu:
ZAPROSZENIE nr PiPR.IV.041.2.38.2011 t do złożenia oferty na zamówienie o wartości poniżej 14 000euro Powiat Pińczowski- Starostwo Powiatowe w Pińczowie, ul. Zacisze 5 na podstawie art. 4 pkt8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego i Powiatu Pińczowskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, działanie w ramach działania 4.2 -Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, oś priorytetowa IV - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, zgodnie z umową z dnia 13 lutego 2013 roku nr UDA-RPWS.04.02.00-26-772/11. Zamówienie prowadzonej jest zgodnie z Zarządzeniem Starosty Pińczowskiego nr10.2012 z dnia 7 marca 2012 roku - §5 Opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych obejmujących wykonanie:
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1do niniejszego zaproszenia. Termin wykonania zamówienia : do 30 maja 2014 roku.
Kryterium wyboru : cena -100% Wymagania dla Wykonawców: § Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni wykazać się doświadczeniem zawodowym i przedstawić dokumenty referencje/protokoły odbioru z ostatnich 3 lat potwierdzających terminowe wykonanie co najmniej 2-ch zamówień w zakresie: § realizacji teczek ofertowych. § Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia. Miejsce i termin składania ofert : Ofertę – wypełniony formularz, wraz dokumentami referencyjnymi - należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Pińczów, ul. Zacisze 5 – sekretariat, w terminie do dnia 19 maja 2014 roku do godziny 12:00.
Informacja o ogłoszeniu i wyborze oferty: Wszelkie zapytania prosimy kierować : Małgorzata Dymek –kierownik Wydziału Promocji i Polityki Regionalnej, pod numer telefonu: 41-35-760-01,wew.-240 Załącznik nr 1 do zaproszenia nr PiPR.IV.041.2.38.2011t Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego i Powiatu Pińczowskiego” realizowanego przez Powiat Pińczowski na podstawie umowy z dnia 13 lutego 2013 roku nr UDA-RPWS.04.02.00-26-772/11 o dofinansowaniu w ramach RPOWS. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę 1. teczek ‘ofertowych’ na dokumenty –szt. 500, 3. Na teczkach opisanych w punkcie 2 winny być umieszczone elementy graficzne : § Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego(logotypy Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Program Regionalny Narodowa Strategia Spójności, herb Województwa Świętokrzyskiego, hasło „...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego”). Dodatkowo w miarę możliwości herb wraz z napisem „Powiat Pińczowski” oraz tekst zawierający nazwę projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego i Powiatu Pińczowskiego”. Oznaczenia i nadruki na materiałach promocyjnych muszą być zgodne z „Zasadami promocji projektów dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2007- http://www.rpo-swietokrzyskie.pl/s,9,Informacja_i_promocja_projektow.html § Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z teksem „dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (dostępne na stronie NFOSiGW) 4. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do przygotowania szczegółowego projektu graficznego elementów zamówienia. Projekt winien zawierać pełne wymiarowanie poszczególnych jego elementów i być przedłożony do akceptacji formacie PDF. Zaakceptowany przez Zamawiającego - w terminie odwrotnym do dnia dostarczenia-projekt stanowi podstawę do realizacji. 5. Produkt objęte zamówieniem musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego i przekazany na podstawie protokołu odbioru. 6. Szczegółowy opis elementów zamówienia:
Załącznik nr 2 do zaproszenia nr PiPR.IV.041.2.38.2011t UMOWA nr PiPR.IV.041.2.38.2011- t W dniu ………….2014 roku w Pińczowie pomiędzy Powiatem Pińczowskim z siedzibą w Pińczowie, 28-400, przy ul. Zacisze 5, reprezentowanym przez: - Zbigniewa Kierkowskiego – Starostę Pińczowskiego, - Marka Omastę – Wicestarostę Pińczowskiego, przy kontra asygnacie Skarbnika Powiatu – Anny Różyckiej zwanym dalej Zamawiającym, a a firmą …………………………………………………………………………………………….. reprezentowaną przez : - ………………….. zwanym dalej Wykonawcą, na podstawie § 5 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000euro,stanowiącego załącznik nr1 do Zarządzenia Starosty Pińczowskiego nr10.2012 z dnia 7 marca 2012 roku zawarto umowę o treści następującej: § 1 1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i dostawy materiałów promocyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego i Powiatu Pińczowskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, działanie w ramach działania 4.2 -Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, oś priorytetowa IV - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, zgodnie z umową z dnia 13 lutego 2013 roku nr UDA-RPWS.04.02.00-26-772/11. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę: 1. teczek ‘ofertowych’ na dokumenty –szt. 2x250, 3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 30 maja 2014 roku. § 2 1. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu projekt graficzny, w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zaakceptuje projekty, bądź przedstawi swoje uwagi w terminie odwrotnym. Projekt, przed wykonaniem materiałów musi uzyskać akceptację Zamawiającego. § 3 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz wytycznymi zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie. 2. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego utrzymywania kontaktu z Zamawiającym poprzez osobę upoważnioną umową w zakresie wykonywania dostawy. 3. Do kontaktów i kontroli jakości materiałów wynikających z realizacji niniejszej umowy wyznaczono: - ze strony Zamawiającego: ……………………. - ze strony Wykonawcy: ………………………... § 4 1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie wzajemnie uzgodnionym, w okresie obowiązywania umowy. 2. Z czynności odbioru dostawy będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru dostawy. 3. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy najpóźniej w dniu dostawy. 4. Po dostarczeniu przedmiotu umowy, Zamawiający dokona odbioru ilościowego i odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia. 5. Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie protokół odbioru końcowego bez zastrzeżeń. 6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały są: 6.1 niezgodne z zatwierdzonymi projektami graficznymi i specyfikacją materiałową lub nie są kompletne, 6.2 posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości przedmiotu umowy, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru. 7. W razie zgłoszenia zastrzeżeń, Zamawiający pisemnie wyznaczy Wykonawcy termin nie dłuższy jednak niż 5 dni, w celu usunięcia stwierdzonych wad w materiałach lub wykonania materiałów zgodnych z zamówieniem. § 5 1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za przedmiot umowy wynagrodzenie w kwocie ……..zł brutto (słownie zł ………… 00/100). 2. Rozliczenie za wykonaną i odebraną dostawę odbędzie się fakturą wystawioną po zakończeniu dostawy i jej odbiorze przez Zamawiającego, potwierdzonym protokołem odbioru. 3. Termin zapłaty faktury Wykonawcy będzie wynosił do 14 dni licząc od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury. § 6 1. Strony uzgadniają, że: 1.1. w razie niewykonania umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10 % wynagrodzenia całkowitego, 1.2. w razie bezskutecznego upływu terminu wyznaczonego umową Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 % wynagrodzenia całkowitego, |
Powrót |