Wersja archiwalna z dnia 2016-12-20 11:55:16
|
zespół opieki zdrowotnej w pińczowie | |
Adres: armii krajowej 22 28-400 pińczów |
Kontakt: tel. 413573031, fax. 413572491 E-mail:zoz5@o2.pl Strona www: szpitalpinczow.pl |
Numer ID: 953 |
Data publikacji: |
Przedmiot: Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na zakup i dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych (numer sprawy ZOZ/ZP/12/12/2016) |
Treść przetargu: Pińczów dn. 06.12.2016 r. Dyrektor Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów Ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej niższej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych na zakup i dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych (numer sprawy ZOZ/ZP/12/12/2016) Ogłoszenie ukazało się w BZP 359555 - 2016 w dniu 06.12.2016 r. Nazwa i adres Zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów, tel.: (41)-357-30-31, fax:(41)-357-24-91, www: www.szpitalpinczow.pl , e-mail: zoz5@o2.pl . Podstawa prawna: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.2015.2164 z późn. zm.). Strona internetowa, na której zamieszczona jest SIWZ: www: www.szpitalpinczow.pl . 1) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych zgodnie z załącznikiem nr 2 (formularz-asortymentowo cenowy) podzielonego na pakiety nr 1 i nr 2: Pakiet nr 1 (gaza, kompres, opaska, lignina, przylepiec, plaster, wata). Pakiet nr 2 (zestawy zabiegowe) CPV: 33 14 00 00-3, 33 14 11 10-4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 2) Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3) Termin realizacji zamówienia: Sukcesywnie przez okres 12 miesięcy. 4) Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia: Opis warunków podmiotowych i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz braku podstaw do wykluczenia: a. Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, b. Zdolność techniczna lub zawodowa: - w okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż 10 000 zł brutto, c. Sytuacja finansowa lub ekonomiczna: - Zamawiający nie wyznacza warunków szczegółowych w tym zakresie. d. Brak podstaw wykluczenia: - w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 Ustawy PZP, Wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty: odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do ewidencji lub rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy PZP. e. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w lit. d, składa odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości (taki dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). f. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dot. dokument wskazany, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w lit. e zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio Wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym – ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób – organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. g. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 Ustawy PZP, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 Ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. h. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 Ustawy PZP. 5) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Oferta musi zawierać: a. Oświadczenie woli (Oferta) zawiera: - ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz arkusze asortymentowo-cenowe podzielone na pakiety, które stanowią załącznik nr 2 do SIWZ. - oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 2 lit. b SIWZ (załącznik nr 4 i 5 do SIWZ). - pełnomocnictwo – jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. b. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych – składane na wezwanie Zamawiającego: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, zgodnie z opisem z Rozdziału X pkt. 4 lit. d SIWZ. - koncesje, zezwolenia, licencje lub dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, zgodnie z opisem z Rozdziału X pkt. 4 lit. a SIWZ. - wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W okresie ostatnich 3 lat wykonał co najmniej 1 zamówienie o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia i wartości nie niższej niż 10 000 zł brutto, zgodnie z opisem z Rozdziału X pkt. 4 lit. b SIWZ. c. Oświadczenia lub dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – składane na wezwanie Zamawiającego: - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2015.876 z późn. zm.), posiadają nazwę producenta, kod producenta, deklarację zgodności i certyfikat CE. 6) Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 7) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami: - cena brutto 60% = 60 pkt, - termin dostawy 40% = 40 pkt. Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą ilość punktów. 8) Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert: Oferty należy składać do dnia 15.12.2016 r. w sekretariacie Zamawiającego do godz. 900, lub przesłać na adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej 22. Decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu Zamawiającego. Otwarcie ofert nastąpi dnia 15.12.2016 r. o godz. 9 15 w budynku dyrekcji ZOZ w Pińczowie – świetlica. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, pod rygorem nieważności w formie pisemnej. 9) Termin związania ofertą: 1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. 2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 10) Umowa ramowa: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 11) Dynamiczny system zakupów: Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów. 12) Aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 13) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy PZP. 14) Zamawiający wymaga od Wykonawców, aby do swojej oferty dołączyli po 1 próbce każdego asortymentu wymienionego w załączniku nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy). Próbki pozwolą sprawdzić czy zaoferowany asortyment jest zgodny z SIWZ. Dyrektor ZOZ w Pińczowie Bartosz Stemplewski |
Powrót |