Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie
Adres:
ul. Armii Krajowej 22
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 413573031, fax. 413572491
E-mail:zoz5@o2.pl
Strona www: www.szpitalpinczow.pl
Numer ID: 738
Data publikacji:
2012-11-20 12:16:28
Przedmiot:
Zapytania i odpowiedzi. Dotyczy przetargu: NR SPRAWY: ZOZ/ZP/19/11/2012- zakup i dostawa videogastroskopu.
Modyfikacja SIWZ
Treść przetargu:
Pińczów dnia, 20.11.2012 r.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE UL. ARMII KRAJOWEJ 22
28-400 PIŃCZÓW tel.: 041 357 30 39 fax: 041 357 24 91
e-mail: zoz5@o2.pl strona www: www.szpitalpinczow.pl
Dotyczy przetargu: NR SPRAWY: ZOZ/ZP/19/11/2012- zakup i dostawa videogastroskopu.
Modyfikacja SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Zamawiający w odpowiedzi na pytania zgłoszone w toku przedmiotowego postępowania przez Wykonawców w dniu 19.11.2012 r. – udziela następujących wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zapytanie oferenta zadane w dniu 19.11.2012 r.
1. Czy Zamawiający znajduje się w trakcie przekształcania w spółkę kapitałową?
Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie znajduje się w trakcie przekształcania w spółkę kapitałową.
2. Dotyczy załącznika nr 2 do SIWZ; parametrów technicznych, pkt. 16; 17:
Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby czas reakcji serwisu oraz dostarczenia sprzętu zastępczego liczony był w dniach roboczych?
Odpowiedź: Tak, Zamawiający wyrazi zgodę, aby czas reakcji serwisu oraz dostarczenia sprzętu zastępczego liczony był w dniach roboczych.
3. Dotyczy załącznika nr 3 do SIWZ; wzoru umowy; § 9, pkt. 4
Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby: „Maksymalny czas usunięcia awarii, z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych części zamiennych, wynosił 5 dni roboczych w przypadku drobnych awarii, które mogą być usunięte w Polsce, i do 12 dni roboczych w przypadku awarii wymagających naprawy poza Polską, licząc od dnia przyjęcia sprzętu w siedzibie Serwisu”. W przypadku naprawy trwającej powyżej 5 dni roboczych Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy na czas usunięcia awarii.
Odpowiedź: Nie, Zamawiający nie wyrazi zgody.
4. Dotyczy załącznika nr 3 do SIWZ; wzoru umowy; § 9, pkt. 6
Czy Zamawiający wyrazi zgodę, aby gwarancja na każdy wymieniony podzespół wynosiła 12 miesięcy od momentu jego montażu w urządzeniu.
Odpowiedź: Tak, Zamawiający wyrazi zgodę, aby gwarancja na każdy wymieniony podzespół wynosiła 12 miesięcy od momentu jego montażu w urządzeniu.
§ 9 pkt 6 wzoru umowy otrzymuje nowe brzmienie ,,Wykonawca zapewnia serwis pogwarancyjny na następujących warunkach:
- okres gwarancji na każdy wymieniony podzespół od daty jego montażu lub wymiany w urządzeniu wynosi 12 miesięcy,
- gwarancja sprzedaży części zamiennych przez okres 8 lat”.
Dyrektor ZOZ
w Pińczowie
Bartosz Stemplewski
Opublikował: Grzegorz Mitka, data publikacji: 2012-11-20 13:41:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu