Wersja do druku

Zamawiający:

Powiat Pińczowski

Adres:
ul. Zacisze 5
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 041-3576001, fax. 041-3576007
E-mail:starostwo@pinczow.pl
Strona www: www.pinczow.pl

Numer ID: 718

Data publikacji:
2012-10-25 11:12:59

Przedmiot: SPRZEDAŻ DREWNA WRAZ Z WYKONANIEM WYCINKI DRZEW I KRZEWÓW

Treść przetargu:

PiPR.IV-2228/10/74/2009

 

OGŁOSZENIE

 

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI PONIŻEJ 14 000 EURO

 

Przedmiot zamówienia :

SPRZEDAŻ DREWNA WRAZ Z WYKONANIEM WYCINKI DRZEW I KRZEWÓW

 

 

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO :

Powiat Pińczowski  z siedzibą  ul. Zacisze 5   28-400 Pińczów

Tel.-   41 35 760 01       faks - 41 35 760 07      

 strona  internetowa:www.pinczow.pl                              e-mail: inwestycje@pinczow.pl

Informacje dotyczące zamówień publicznych umieszczane są w zakładce „przetargi” w Biuletynie Informacji Publicznej (http://www.starostwopinczow.realnet.pl/przetargi.php)

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie prowadzone będzie w trybie konkursu ofert

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z wykonaniem wycinki oraz zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów rosnących na działkach  położonych w Pińczowie, obręb 12, oznaczonych w ewidencji gruntów m. Pińczów nr 21/2; 26/10;/26/12;/2614;/26/16;26/18, stanowiących część terenu inwestycji realizowanej przy udziale środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.

Nomenklatura wg Wspólnego  Słownika Zamówień   

CPV- 77.21.14.00-6 , usługi wycinki drzew

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr2  do niniejszego ogłoszenia, dostępnym w wersji elektronicznej wraz z ogłoszeniem lub w wersji papierowej w Wydział Promocji i Polityki Regionalnej, adres zamawiającego.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA:

            Zgodnie z decyzją Burmistrza miasta i gminy Pińczów znak: OŚiGM-III.6131.11.2012, ustala się termin realizacji  do 15 marca 2013 roku.

 

 WARUNKI  UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKOW

Do udziału w postępowaniu  dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:

1.      w terminie do dnia 29 października 2012 roku złożą ważną ofertę, wg załączonego wzoru

2.      posiadają lub będą posiadać wiedzę i uprawnienia zaoferują za 1m3 pozyskanego drewna cenę nie niższa niż  31,15zł.

 

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,  JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

§ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zawierającym minimum  2 usługi  obejmujące minimum wycinkę 10 drzew (o wysokości minimum10 m) wraz usunięciem karp, każda, z podaniem rodzaju drzew,  wartości usługi, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji)

§ wykaz – minimum 1- osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w zakresie posiadanych kwalifikacji  upoważniających do wycinki drzew i pracy na wysokościach.

 

KRYTERIA OCENY OFERT

Kryterium  wyboru stanowić będzie najkorzystniejszy bilans  różnicy ceny pozyskanego drewna i ceny wycinki.

W cenie wycinki należy uwzględnić: wycinkę drzew i zakrzewień, zabiegi pielęgnacyjne, usunięcia karp, uporządkowanie terenu.

 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.      Każdy Wykonawca może złożyć jedna ofertę, o treści odpowiadającej niniejszemu ogłoszeniu wraz z wymaganymi załącznikami.

2.      Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, w sposób czytelny.

3.      Zaleca się by Wykonawca w celu oceny zakresu zamówienia dokonał wizji lokalnej. W  tym celu Wykonawca winien zgłosić udział  telefonicznie –tel. 41-35760-01 w. 43 .

4.      Wszelkie koszty  związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca

 

 

OTWARCIE OFERT , WYBOR WYKONAWCY

1.      Oferta musi być złożona w opieczętowanym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią  przed upływem terminu jej otwarcia.

2.      Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:   przy hali widowiskowo-sportowej w Pińczowie >

3.      Oferty należy złożyć w siedzibie  Zamawiającego: 28-400 Pińczów,  ul. Zacisze 5 – sekretariat, w terminie do 29 października 2012 roku – do godz. 1200.

4.      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie  Zamawiającego: 28-400 Pińczów,  ul. Zacisze 5 –sala narad,  I piętro, w dniu 29 października 2012 roku – do godz. 1215, w obecności co najmniej 3 osób wyznaczonych przez Zamawiającego.

5.      Wybór oferty nastąpi niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert.

 

ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA

1.      szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,

2.      wzór formularza oferty

 


Załączone pliki:

ogloszenie i zalaczniki
(ogloszenie i specyfikacja zamowienia 10.2012.doc - 205.824 KB) Data publikacji: 2012-10-25 11:18:38 Redaktor: Monika Strojna
mapa drzew
(mapa drzw do usuniecia.pdf - 717.334 KB) Data publikacji: 2012-10-25 11:19:11 Redaktor: Monika Strojna
Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2172
Wprowadził do systemu: Monika Strojna, data: 2012-10-25 11:12:59
Opublikował: Monika Strojna, data publikacji: 2012-10-25 11:13:38
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu