Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie

Adres:
ul. Armii Krajowej 22
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 041/3573039, fax. 041/3572491
E-mail:zoz5@o2.pl
Strona www: www.szpitalpinczow.pl

Numer ID: 702

Data publikacji:
2012-10-02 10:41:58

Przedmiot: ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA
na zakup i dostawy środków czystości.
ZOZ/ZP/13/09/2012

Treść przetargu:
Pińczów, dn. 2.10.2012 r.

Zamawiający: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie Ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów Tel.041 357 30 39, fax. 041 357 24 91

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na: Sprawa: ZOZ/ZP/13/09/2012 – zakup i dostawy środków czystości.

ZAWIADOMIENIE O WYNIKU POSTĘPOWANIA na zakup i dostawy srodków czytości.

Na podstawie art. 92 ustawy z dnia 29.1.2004r – Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.z 2010 r. nr 113 poz. 759 ze zm.) informuję o wyniku postępowania nr ZOZ/ZP/13/09/2012 przeprowadzonym przez: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie na zakup i dostawy środków czystości.

Cena ustalona przez zamawiającego na sfinansowanie wszystkich pakietów razem - 48 936,50 zł netto, 61 038,29 zł brutto.

Cena ustalona przez zamawiającego na sfinansowanie pakietu nr 1 - 36 616,50 zł netto, 45 038,29 zł brutto.

Pakiet nr 1:

Oferta nr 1 Mada Kosiec i Wspólnicy Sp. j. ul. Zabłocińska 10, 01-697 Warszawa Oddział Radom ul. 1905 roku 30 B 26-600 Radom - 42 816,20 zł netto, 52 663,93 zł brutto.

Oferta nr 2 Admor Jerzy Moryto 26-600 Radom ul. Wierzbicka 58 m.1 - 147 894,60 zł netto, 181 910,36 zł brutto.

Oferta nr 3 ECI Sp. z o.o. 65-610 Zielona Góra ul. Rydza Śmigłego 3 - 139 722,45 zł netto, 171 858,61 zł brutto.

Oferta nr 4 Flesz Sp. z o.o. 01-961 Warszawa ul. Wrzeciono 2A/25 - 30 051,20 zł netto, 36 962,98 zł brutto.

Oferta nr 5 Mega - Master Sp. j. 31-422 Kraków ul. Powstańców 52 - 32 148,25 zł netto, 39 542, 35 zł brutto.

Oferta nr 6 Firma wielobranżowa Zbigniew Balcerowski 25-647 Kielce ul. Towarowa 22 - 35 068,00 zł netto, 43 133,64 zł brutto.

Cena ustalona przez zamawiającego na sfinansowanie pakietu nr 2 - 12 320,00 zł netto, 16 000,00 zł brutto.

Pakiet nr 2:

Oferta nr 1 F.H.U. Promed Urszula Prochal ul. Samozwaniec 33, 31-711 Kraków - 15 646,00 zł netto, 19 244,58 zł brutto.

Oferta nr 2 ECI Sp. z o.o. 65-610 Zielona Góra ul. Rydza Śmigłego 3 - 5 079,60 zł netto, 6 247,91 zł brutto.

Oferta nr 3 Henry Kruse Sp. z o.o. Bielany Wrocławskie ul. kolejowa 3 55-040 Kobierzyce - 14 548,14 zł netto, 17 894,28 zł brutto.

Postępowanie zostaje unieważnione w zakresie pakietu nr 1.

Powodem unieważnienia przetargu w zakresie pakietu nr 1 są nieścisłości co do ilości sztuk ręczników zielonych składanych ZZW 25 x 35 cm.

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 113, poz. 759 z póź. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia dotyczy pakietu nr 1.

Oferty odrzucone w zakresie pakietu nr 2: Oferta nr 2 ECI Sp. z o.o. 65-610 Zielona Góra ul. Rydza Śmigłego 3.

Uzasadnienie: Asortyment zaproponowany przez Oferenta nie spełnia wymagań Zamawiającego wskazanych w SIWZ. Na podstwie art. 89 ust. 1 pkt 2 Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Wybrano oferty w zakresie pakietu nr 2:

Oferta nr 3 Henry Kruse Sp. z o.o. Bielany Wrocławskie ul. kolejowa 3 55-040 Kobierzyce.

Uzasadnienie wyboru oferty:

Oferta spełniająca warunki SIWZ. Oferta Henry Kruse Sp. z o.o. Bielany Wrocławskie ul. kolejowa 3 55-040 Kobierzyce na Pakiet nr 2 przewyższa cenę jaką Zamawiający przeznaczył na ten pakiet. Ze względu na małe prawdopodobieństwo, że w razie ogłoszenia nowego przetargu na dany pakiet zostanie złożona oferta o niższej cenie, a ceny asortymentu mogą wzrosnąć, zamawiający zdecydował o dopuszczeniu oferty Henry Kruse Sp. z o.o. Bielany Wrocławskie ul. kolejowa 3 55-040 Kobierzyce na Pakiet nr 2. W przypadku nie zawarcia umowy z Henry Kruse Sp. z o.o. Bielany Wrocławskie ul. kolejowa 3 55-040 Kobierzyce, ZOZ w Pińczowie nadal będzie musiał kupować asortyment zwarty w pakiecie nr 2 po cenach rynkowych co będzie negatywnie odbijało się na interesie ZOZ-u w Pińczowie. Zamawiający zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych może zwiększyć kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zmówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Ustalona kwota na sfinansowanie pakietu 2 wynosi 16 000,00 zł brutto, kwota po zwiększeniu wynosi 17 894,28 zł brutto. Różnica wynosi 1 894,28 zł brutto. ZOZ w Pińczowie jest w stanie pokryć tą różnicę. W związku z powyższym ZOZ w Pińczowie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zwiększa kwotę, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zmówienia.

Na podstawie art. 94 ust. 1 pkt. 2 - Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U.z 2010 r. nr 113 poz.759 ze zm.). Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamowienia, z zastrzeżeniem art 183, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2, albo 10 dni – jeżeli zostało przesłane w inny sposób – w przypadku zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.

Środki ochrony prawnej:

Środki ochrony prawnej uregulowane są w art. od 180 do 198 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

Dyrektor ZOZ w Pińczowie Bartosz Stemplewski


Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1297
Wprowadził do systemu: Mariusz Piskulak, data: 2012-10-02 10:41:58
Opublikował: Mariusz Piskulak, data publikacji: 2012-10-02 11:21:27
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu