Wersja do druku

Zamawiający:

Powiat Pińczowski

Adres:
ul. Zacisze 5
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 041-3576001, fax. 041-3576007
E-mail:starostwo@pinczow.pl
Strona www: www.pinczow.pl

Numer ID: 627

Data publikacji:
2012-02-23 14:59:38

Przedmiot: SPRZEDAŻ DREWNA WRAZ Z WYKONANIEM WYCINKI DRZEW I KRZEWÓW

Treść przetargu:

 PiPR.IV-2228/10/59/2009

 

OGŁOSZENIE

 

O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI PONIŻEJ 14 000 EURO

 

Przedmiot zamówienia :

SPRZEDAŻ DREWNA WRAZ Z WYKONANIEM WYCINKI DRZEW I KRZEWÓW

 

 

NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO :

Powiat Pińczowski  z siedzibą  ul. Zacisze 5   28-400 Pińczów

Tel.-   41 35 760 01       faks - 41 35 760 07      

 strona  internetowa:www.pinczow.pl                              e-mail: inwestycje@pinczow.pl

Informacje dotyczące zamówień publicznych umieszczane są w zakładce „przetargi” w Biuletynie Informacji Publicznej (http://www.starostwopinczow.realnet.pl/przetargi.php)

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Postępowanie prowadzone będzie w trybie konkursu ofert

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z wykonaniem wycinki oraz zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów rosnących na działkach  położonych w Pińczowie, obręb 12, oznaczonych w ewidencji gruntów m. Pińczów nr 21/2; 26/10;/26/12;/2614;/26/16;26/18, stanowiących część terenu inwestycji <budowa hali widowiskowo-sportowej w Pińczowie> realizowanej przy udziale środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.

Nomenklatura wg Wspólnego  Słownika Zamówień   

CPV- 77.21.14.00-6 , usługi wycinki drzew

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr2  do niniejszego ogłoszenia, dostępnym w wersji elektronicznej wraz z ogłoszeniem lub w wersji papierowej w Wydział Promocji i Polityki Regionalnej, adres zamawiającego.

 

TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA:

            Zgodnie z decyzją Burmistrza miasta i gminy Pińczów znak: OŚiGM-III.6131.11.2012, ustala się termin realizacji :

  1. dla etapu I:

-  nie później niż do dnia 15 marca 2012 roku w zakresie wykonania wycinki oraz zabiegów pielęgnacyjnych  oraz nie później niż do dnia 20 kwietnia 2012 roku w zakresie uporządkowania terenu,

  1. dla etapu II:

-   w okresie pomiędzy 15 września 2012 roku  a 1 listopada 2012  roku .

 

 WARUNKI  UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKOW

Do udziału w postępowaniu  dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:

1.      w terminie do dnia 1 marca 2012 roku złożą ważną ofertę, wg załączonego wzoru

2.      posiadają lub będą posiadać wiedzę i uprawnienia zaoferują za 1m3 pozyskanego drewna cenę nie niższa niż 100,85 zł.

 

WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW,  JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

§ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

§ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zawierającym minimum  2 usługi  obejmujące minimum wycinkę 10 drzew (o wysokości minimum10 m) wraz usunięciem karp, każda, z podaniem rodzaju drzew,  wartości usługi, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji)

§ wykaz – minimum 1- osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w zakresie posiadanych kwalifikacji  upoważniających do wycinki drzew i pracy na wysokościach.

§ opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia co najmniej 10 000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczone należne składki,

Wykazując  spełnianie wymagań w zakresie wiedzy i doświadczenia, osób  zdolnych do wykonania zamówienia oraz dostępności narzędzi i urządzeń Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich pryz wykonywaniu zamówienia.

Wykazując  spełnianie wymagania posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca jest zobowiązany oprzeć na własnym potencjale.

 

KRYTERIA OCENY OFERT

Kryterium  wyboru stanowić będzie najkorzystniejszy bilans  różnicy ceny pozyskanego drewna i ceny wycinki.

W cenie wycinki należy uwzględnić: wycinkę drzew i zakrzewień, zabiegi pielęgnacyjne, usunięcia karp, uporządkowanie terenu.

 

SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

1.      Każdy Wykonawca może złożyć jedna ofertę, o treści odpowiadającej niniejszemu ogłoszeniu wraz z wymaganymi załącznikami.

2.      Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, w sposób czytelny.

3.      Zaleca się by Wykonawca w celu oceny zakresu zamówienia dokonał wizji lokalnej. W  tym celu Wykonawca winien zgłosić udział  telefonicznie –tel. 41-35760-01 w. 43 .

4.      Wszelkie koszty  związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca

 

OTWARCIE OFERT , WYBOR WYKONAWCY

1.      Oferta musi być złożona w opieczętowanym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią  przed upływem terminu jej otwarcia.

2.      Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: <oferta na sprzedaż wraz z wycinką drzew,  przy hali widowiskowo-sportowej w Pińczowie >

3.      Oferty należy złożyć w siedzibie  Zamawiającego: 28-400 Pińczów,  ul. Zacisze 5 – sekretariat, w terminie do 1 marca 2012 roku – do godz. 1200.

4.      Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie  Zamawiającego: 28-400 Pińczów,  ul. Zacisze 5 –sala narad,  I piętro, w dniu 1 marca 2012 roku – do godz. 1215, w obecności co najmniej 3 osób wyznaczonych przez Zamawiającego.

5.      Wybór oferty nastąpi niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert.

 

ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA

1.      szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,

2.      wzór formularza oferty

 

 


Załączone pliki:

ogloszenie i specyfikacja
(ogloszenie i specyfikacja zamowienia.doc - 263.68 KB) Data publikacji: 2012-02-23 15:00:26 Redaktor: Monika Strojna
PDF-ogloszenie i specyfikacja
(PDF- ogloszenie i specyfikacja zamowienia.pdf - 233.871 KB) Data publikacji: 2012-02-23 15:01:04 Redaktor: Monika Strojna
kosztorys ofertowy
(wzor -kosztorys ofertowy.xls - 23.552 KB) Data publikacji: 2012-02-23 15:01:51 Redaktor: Monika Strojna
PDF-kosztorys ofertowy
(kosztorys ofertowy PDF.pdf - 41.728 KB) Data publikacji: 2012-02-23 15:02:20 Redaktor: Monika Strojna
Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2347
Wprowadził do systemu: Monika Strojna, data: 2012-02-23 14:59:38
Opublikował: Monika Strojna, data publikacji: 2012-02-23 15:02:36
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu