Zamawiający:
Powiat Pińczowski
Adres:
ul. Zacisze 5
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 041-3576001, fax. 041-3576007
E-mail:starostwo@pinczow.pl
Strona www: www.pinczow.pl
Numer ID: 627
Data publikacji:
2012-02-23 14:59:38
Przedmiot:
SPRZEDAŻ DREWNA WRAZ Z WYKONANIEM WYCINKI DRZEW I KRZEWÓW
Treść przetargu:
OGŁOSZENIE
O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM O WARTOŚCI PONIŻEJ 14 000 EURO
Przedmiot zamówienia :
SPRZEDAŻ DREWNA WRAZ Z WYKONANIEM WYCINKI DRZEW I KRZEWÓW
NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO :
Powiat Pińczowski z siedzibą ul. Zacisze 5 28-400 Pińczów
Tel.- 41 35 760 01 faks - 41 35 760 07
strona internetowa:www.pinczow.pl e-mail: inwestycje@pinczow.pl
Informacje dotyczące zamówień publicznych umieszczane są w zakładce „przetargi” w Biuletynie Informacji Publicznej (http://www.starostwopinczow.realnet.pl/przetargi.php)
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Postępowanie prowadzone będzie w trybie konkursu ofert
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z wykonaniem wycinki oraz zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów rosnących na działkach położonych w Pińczowie, obręb 12, oznaczonych w ewidencji gruntów m. Pińczów nr 21/2; 26/10;/26/12;/2614;/26/16;26/18, stanowiących część terenu inwestycji <budowa hali widowiskowo-sportowej w Pińczowie> realizowanej przy udziale środków UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego.
Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień –
CPV- 77.21.14.00-6 , usługi wycinki drzew
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr2 do niniejszego ogłoszenia, dostępnym w wersji elektronicznej wraz z ogłoszeniem lub w wersji papierowej w Wydział Promocji i Polityki Regionalnej, adres zamawiającego.
TERMIN WYKONANIA ZAMOWIENIA:
Zgodnie z decyzją Burmistrza miasta i gminy Pińczów znak: OŚiGM-III.6131.11.2012, ustala się termin realizacji :
- dla etapu I:
- nie później niż do dnia 15 marca 2012 roku w zakresie wykonania wycinki oraz zabiegów pielęgnacyjnych oraz nie później niż do dnia 20 kwietnia 2012 roku w zakresie uporządkowania terenu,
- dla etapu II:
- w okresie pomiędzy 15 września 2012 roku a 1 listopada 2012 roku .
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKOW
Do udziału w postępowaniu dopuszczeni zostaną Wykonawcy, którzy:
1. w terminie do dnia 1 marca 2012 roku złożą ważną ofertę, wg załączonego wzoru
2. posiadają lub będą posiadać wiedzę i uprawnienia zaoferują za 1m3 pozyskanego drewna cenę nie niższa niż 100,85 zł.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
§ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
§ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu do składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, zawierającym minimum 2 usługi obejmujące minimum wycinkę 10 drzew (o wysokości minimum10 m) wraz usunięciem karp, każda, z podaniem rodzaju drzew, wartości usługi, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających (referencji)
§ wykaz – minimum 1- osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia w zakresie posiadanych kwalifikacji upoważniających do wycinki drzew i pracy na wysokościach.
§ opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną ubezpieczenia co najmniej 10 000,00 zł wraz z dokumentem potwierdzającym uiszczone należne składki,
Wykazując spełnianie wymagań w zakresie wiedzy i doświadczenia, osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dostępności narzędzi i urządzeń Wykonawca może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich pryz wykonywaniu zamówienia.
Wykazując spełnianie wymagania posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca jest zobowiązany oprzeć na własnym potencjale.
KRYTERIA OCENY OFERT
Kryterium wyboru stanowić będzie najkorzystniejszy bilans różnicy ceny pozyskanego drewna i ceny wycinki.
W cenie wycinki należy uwzględnić: wycinkę drzew i zakrzewień, zabiegi pielęgnacyjne, usunięcia karp, uporządkowanie terenu.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
1. Każdy Wykonawca może złożyć jedna ofertę, o treści odpowiadającej niniejszemu ogłoszeniu wraz z wymaganymi załącznikami.
2. Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, w sposób czytelny.
3. Zaleca się by Wykonawca w celu oceny zakresu zamówienia dokonał wizji lokalnej. W tym celu Wykonawca winien zgłosić udział telefonicznie –tel. 41-35760-01 w. 43 .
4. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca
OTWARCIE OFERT , WYBOR WYKONAWCY
1. Oferta musi być złożona w opieczętowanym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią przed upływem terminu jej otwarcia.
2. Na opakowaniu należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy oraz napis: <oferta na sprzedaż wraz z wycinką drzew, przy hali widowiskowo-sportowej w Pińczowie >
3. Oferty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 28-400 Pińczów, ul. Zacisze 5 – sekretariat, w terminie do 1 marca 2012 roku – do godz. 1200.
4. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: 28-400 Pińczów, ul. Zacisze 5 –sala narad, I piętro, w dniu 1 marca 2012 roku – do godz. 1215, w obecności co najmniej 3 osób wyznaczonych przez Zamawiającego.
5. Wybór oferty nastąpi niezwłocznie po dokonaniu oceny ofert.
ZAŁĄCZNIKI DO OGŁOSZENIA
1. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
2. wzór formularza oferty
Załączone pliki:
ogloszenie i specyfikacja
(ogloszenie i specyfikacja zamowienia.doc - 263.68 KB) Data publikacji: 2012-02-23 15:00:26 Redaktor: Monika Strojna
PDF-ogloszenie i specyfikacja
(PDF- ogloszenie i specyfikacja zamowienia.pdf - 233.871 KB) Data publikacji: 2012-02-23 15:01:04 Redaktor: Monika Strojna
kosztorys ofertowy
(wzor -kosztorys ofertowy.xls - 23.552 KB) Data publikacji: 2012-02-23 15:01:51 Redaktor: Monika Strojna
PDF-kosztorys ofertowy
(kosztorys ofertowy PDF.pdf - 41.728 KB) Data publikacji: 2012-02-23 15:02:20 Redaktor: Monika Strojna
Opublikował: Monika Strojna, data publikacji: 2012-02-23 15:02:36
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu