Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Armii Krajowej 22
28-400 Pińczów

Kontakt:
tel. 41 3573039, fax. (41) 357 2491
E-mail:zoz5@o2.pl
Strona www: www.szpitalpinczow.pl

Numer ID: 618

Data publikacji:
2012-02-17 07:55:05

Przedmiot: Zapytania i odpowiedzi. Dotyczy przetargu: NR SPRAWY: ZOZ/ZP/4/02/2012- zakup i dostawa nici chirurgicznych.
Modyfikacja SIWZ.

Treść przetargu:
Pińczów dnia, 17.02.2012 r.

ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE UL. ARMII KRAJOWEJ 22 28-400 PIŃCZÓW tel.: 041 357 30 39 fax: 041 357 24 91 e-mail: zoz5@o2.pl strona www: www.szpitalpinczow.pl

Modyfikacja SIWZ.

Dotyczy przetargu: NR SPRAWY: ZOZ/ZP/4/02/2012- zakup i dostawa nici chirurgicznych.

Działając na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Zamawiający w odpowiedzi na pytania zgłoszone w toku przedmiotowego postępowania przez Wykonawców w dniu 15.02.2012 r. – udziela następujących wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Zapytanie oferenta zadane w dniu 15.02.2012 r.

Pytanie:

1. Prosimy o dodanie w umowie w § 1 zapisu „Zamówienie jest ważne jeżeli posiada numer klienta i kody produktów” Prosimy o uwzględnienie w/w zapisu w treści umowy ponieważ nieczytelne zamówienia  znacznie opóźniają dostawę produktów ważnych dla zdrowia i życia.

Odpowiedź:

Modyfikacja SIWZ (zał. nr 3 projekt umowy). Tak, Zamawiający zgadza się na dodanie zapisu w § 1 „Zamówienie jest ważne jeżeli posiada numer klienta i kody produktów”. Aktualne brzmienie § 1 ,,W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawy nici chirurgicznych przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania nici chirurgicznych do ZOZ w Pińczowie według ilości oraz cen wyszczególnionych w załączniku nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy) do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej Umowy. Zamówienie jest ważne jeżeli posiada numer klienta i kody produktów”.

Pytanie:

2. Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 4 ust. 4 na: Wykonawca zobowiązuje się po otrzymaniu reklamacji – w formie pisemnej faxu - w ciągu 3 dni roboczych wymienić na swój koszt i ryzyko towar wadliwy na wolny od wad lub uzupełnić brakującą ilość asortymentu.

Odpowiedź:

Modyfikacja SIWZ (zał. nr 3 projekt umowy). Tak, Zamawiający zgadza się na zmianę § 4 ust. 4. Aktualne brzmienie § 4 ust. 4 ,,Wykonawca zobowiązuje się po otrzymaniu reklamacji – w formie pisemnej faxu - w ciągu 3 dni roboczych wymienić na swój koszt i ryzyko towar wadliwy na wolny od wad lub uzupełnić brakującą ilość asortymentu”.

Pytanie:

3. Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 5 na: Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu. Zamawiający zastrzega sobie zamówienie ilości zgodnych z faktycznymi potrzebami Szpitala jednak zmniejszenie to nie może przekroczyć 20% wartości umowy.

Odpowiedź:

Zamawiający nie zgadza się na zmianę § 5.

Pytanie:

4. Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 8 ust. 3 na: Ceny określone w umowie są stałe przez okres trwania umowy za wyjątkiem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili przystępowania do przetargu tj. zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę

Odpowiedź:

Zamawiający nie zgadza się na zmianę § 8 ust. 3.

Pytanie:

5. Prosimy o wykreślenie z zapisu umowy § 8 ust. 4 na:

Odpowiedź:

Zamawiający nie zgadza się na wykreślenie § 8 ust. 4.

Pytanie:

6. Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 9 ust. 1 pkt b) na: Zamawiającemu przysługują od Wykonawcy następujące kary umowne: b/za odstąpienie od umowy z zawinionych przyczyn niezależnych od Zamawiającego – 1% wartości brutto przedmiotu zamówienia.

Odpowiedź:

Zamawiający nie zgadza się na zmianę § 9 ust.1 pkt b).

Dyrektor ZOZ w Pińczowie Bartosz Stemplewski


Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 993
Wprowadził do systemu: Mariusz Piskulak, data: 2012-02-17 07:55:05
Opublikował: Mariusz Piskulak, data publikacji: 2012-02-17 07:58:53
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu