Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Armii Krajowej 22
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 41 3573039, fax. (41) 357 2491
E-mail:zoz5@o2.pl
Strona www: www.szpitalpinczow.pl
Numer ID: 618
Data publikacji:
2012-02-17 07:55:05
Przedmiot:
Zapytania i odpowiedzi. Dotyczy przetargu: NR SPRAWY: ZOZ/ZP/4/02/2012- zakup i dostawa nici chirurgicznych.
Modyfikacja SIWZ.
Treść przetargu:
Pińczów dnia, 17.02.2012 r.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
UL. ARMII KRAJOWEJ 22
28-400 PIŃCZÓW
tel.: 041 357 30 39
fax: 041 357 24 91
e-mail: zoz5@o2.pl
strona www: www.szpitalpinczow.pl
Modyfikacja SIWZ.
Dotyczy przetargu: NR SPRAWY: ZOZ/ZP/4/02/2012- zakup i dostawa nici chirurgicznych.
Działając na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Zamawiający w odpowiedzi na pytania zgłoszone w toku przedmiotowego postępowania przez Wykonawców w dniu 15.02.2012 r. – udziela następujących wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zapytanie oferenta zadane w dniu 15.02.2012 r.
Pytanie:
1. Prosimy o dodanie w umowie w § 1 zapisu
„Zamówienie jest ważne jeżeli posiada numer klienta i kody produktów”
Prosimy o uwzględnienie w/w zapisu w treści umowy ponieważ nieczytelne zamówienia znacznie opóźniają dostawę produktów ważnych dla zdrowia i życia.
Odpowiedź:
Modyfikacja SIWZ (zał. nr 3 projekt umowy). Tak, Zamawiający zgadza się na dodanie zapisu
w § 1 „Zamówienie jest ważne jeżeli posiada numer klienta i kody produktów”.
Aktualne brzmienie § 1 ,,W związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zakup i dostawy nici chirurgicznych przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania nici chirurgicznych do ZOZ w Pińczowie według ilości oraz cen wyszczególnionych
w załączniku nr 2 (formularz asortymentowo-cenowy) do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej Umowy. Zamówienie jest ważne jeżeli posiada numer klienta i kody produktów”.
Pytanie:
2. Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 4 ust. 4 na:
Wykonawca zobowiązuje się po otrzymaniu reklamacji – w formie pisemnej faxu - w ciągu 3 dni roboczych wymienić na swój koszt i ryzyko towar wadliwy na wolny od wad lub uzupełnić brakującą ilość asortymentu.
Odpowiedź:
Modyfikacja SIWZ (zał. nr 3 projekt umowy). Tak, Zamawiający zgadza się na zmianę § 4 ust. 4.
Aktualne brzmienie § 4 ust. 4 ,,Wykonawca zobowiązuje się po otrzymaniu reklamacji – w formie pisemnej faxu - w ciągu 3 dni roboczych wymienić na swój koszt i ryzyko towar wadliwy na wolny od wad lub uzupełnić brakującą ilość asortymentu”.
Pytanie:
3. Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 5 na:
Wielkość przedmiotu zamówienia może ulec zmniejszeniu. Zamawiający zastrzega sobie zamówienie ilości zgodnych z faktycznymi potrzebami Szpitala jednak zmniejszenie to nie może przekroczyć 20% wartości umowy.
Odpowiedź:
Zamawiający nie zgadza się na zmianę § 5.
Pytanie:
4. Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 8 ust. 3 na:
Ceny określone w umowie są stałe przez okres trwania umowy za wyjątkiem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili przystępowania do przetargu tj. zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę
Odpowiedź:
Zamawiający nie zgadza się na zmianę § 8 ust. 3.
Pytanie:
5. Prosimy o wykreślenie z zapisu umowy § 8 ust. 4 na:
Odpowiedź:
Zamawiający nie zgadza się na wykreślenie § 8 ust. 4.
Pytanie:
6. Prosimy o zmianę w zapisie umowy § 9 ust. 1 pkt b) na:
Zamawiającemu przysługują od Wykonawcy następujące kary umowne:
b/za odstąpienie od umowy z zawinionych przyczyn niezależnych od Zamawiającego – 1% wartości brutto przedmiotu zamówienia.
Odpowiedź:
Zamawiający nie zgadza się na zmianę § 9 ust.1 pkt b).
Dyrektor ZOZ
w Pińczowie
Bartosz Stemplewski
Opublikował: Mariusz Piskulak, data publikacji: 2012-02-17 07:58:53
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu