Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Armii Krajowej 22
28-400 Pińczów
Kontakt:
tel. 41 3573039, fax. (41) 357 2491
E-mail:zoz5@o2.pl
Strona www: www.szpitalpinczow.pl
Numer ID: 557
Data publikacji:
2011-10-31 13:15:13
Przedmiot:
zapytania i odpowiedzi. MODYFIKACJA SIWZ
Dotyczy przetargu: NR SPRAWY: ZOZ/ZP/16/10/2011- ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW DO APTEKI SZPITALNEJ. ZOZ w Pińczowie
Treść przetargu:
Pińczów dn. 31.10.2011
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
UL. ARMII KRAJOWEJ 22
28-400 PIŃCZÓW
tel.: 041 357 30 39
fax: 041 357 24 91
e-mail: zoz5@o2.pl
strona www: www.szpitalpinczow.pl
MODYFIKACJA SIWZ, dot. projektu umowy
Dotyczy przetargu: NR SPRAWY: ZOZ/ZP/16/10/2011- ZAKUP I DOSTAWY LEKÓW DO APTEKI SZPITALNEJ
Działając na podstawie art. 38 ust 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) - Zamawiający w odpowiedzi na pytania zgłoszone w toku przedmiotowego postępowania przez Wykonawców w dniu 28.10.2011 – udziela następujących wyjaśnień dotyczących treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Zapytanie oferenta zadane w dniu 28.10.2011 r.
Dotyczy projektu umowy
Pytanie:
1. Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę w § 5 na : Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 20 % ilości określonej w niniejszej umowie?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę w § 5 na : Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 20 % ilości określonej w niniejszej umowie.
Pytanie:
2. Czy Zamawiający wyraża zgodę na zmianę w § 8 ust. 1 zapisu: ,,otrzymania faktury” na ,,wystawienie faktury VAT”?
Odpowiedź:
Modyfikacja SIWZ - Zamawiający wyraża zgodę na zmianę w § 8 ust. 1 zapisu: ,,otrzymania faktury” na ,,wystawienie faktury VAT”. zmiana zapisu w § 8 ust. 1 z ,,otrzymania faktury na ,,wystawienie faktury VAT".
Pytanie:
3. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na dodanie w § 8 ust. 2 zapisu: Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że zmiany te są konieczne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w sytuacji:
a) istotnej zmiany kursów walutowych, jeżeli wpływa to na koszty dostawy,
b) istotnej zmiany stawek celnych, stawek podatkowych lub innych obowiązkowych obciążeń publicznoprawnych – w przypadku zmiany stawki podatku VAT zmiana następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
c) zmiana cen urzędowych lub wiążąco ustalanych przez właściwe władze,
d)zaprzestanie produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu ( w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz), jak również braku możliwości pozyskania produktów będących przedmiotem dostawy wskutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej ostrożności.
e) Istotnej zmiany cen przez producenta?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody.
Pytanie:
4. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zastąpienie w § 8 ust. 4 obecnego zapisu na: Wykonawca ma prawo wstrzymać dostawy do Zamawiającego, jeżeli opóźnienie Zamawiającego w zapłacie należności z tytułu niniejszej umowy, przekroczy 60 dni od dnia wymagalności należności?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zastąpienie w § 8 ust. 4 obecnego zapisu na: Wykonawca ma prawo wstrzymać dostawy do Zamawiającego, jeżeli opóźnienie Zamawiającego w zapłacie należności z tytułu niniejszej umowy, przekroczy 60 dni od dnia wymagalności należności.
Pytanie:
5. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę w § 9 ust. 1b zapisu : 5 % wynagrodzenia brutto każdego pakietu określonego w § 2 na 5% wartości niezrealizowanej części umowy?
Odpowiedź:
Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę w § 9 ust. 1b zapisu : 5 % wynagrodzenia brutto każdego pakietu określonego w § 2 na 5% wartości niezrealizowanej części umowy.
Pytanie:
6. Czy zamawiający wyraża zgodę na wykreślenie w § 11?
Odpowiedź:
zamawiający nie wyraża zgody na wykreślenie w § 11.
Dyrektor ZOZ
w Pińczowie
Bartosz Stemplewski
Opublikował: Mariusz Piskulak, data publikacji: 2011-10-31 13:18:36
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu