Wersja do druku

Zamawiający:

PUP

Adres:


Kontakt:
tel. , fax.
E-mail:
Strona www:

Numer ID: 398

Data publikacji:
2010-07-15 11:34:14

Przedmiot: Przetarg na organizację kursu "Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz umiejętnością fakturowania" dla 10 osobowej grupy bezrobotnych współfinansowana z środków Unii Europejskiej w ramach EFS

Treść przetargu:

Pińczów: przeprowadzenie szkolenia p.n. "Profesjonalny sprzedawca
z obsługą kas fiskalnych oraz z umiejętnością fakturowania"- dla 10 osobowej grupy bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pińczowie
Numer ogłoszenia: 210616-2010  data zamieszczenia: 15.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Złota 7, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 35 726 40, faks 41 35 752 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie szkolenia p.n. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz z umiejętnością fakturowania - dla 10 osobowej grupy bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pińczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia p.n. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz z umiejętnością fakturowania - dla 10 osobowej grupy bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Pińczowie. Wspólny Słownik Zamówień CPV -80530000-8 Szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI. RYNEK PRACY OTWARTY DLA WSZYSTKICH. Działanie 6.1 - Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie. Podziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. TYTUŁ PROJEKTU: EUROPONIDZIE.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Należy przedłożyć oświadczenie iż instytucja szkoleniowa posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Dodatkowo Zamawiający dokona sprawdzenia w Rejestrze Instytucji Szkoleniowych prowadzonym w formie elektronicznej (www.ris.praca.gov.pl) czy instytucja szkoleniowa posiada w/wym wpis oraz kontynuuje swoją działalność w bieżącym roku. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca powinien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę szkolenia grupowego dla co najmniej 10 osób stanowiących jedną grupę. Wykonawca przedstawia wykaz usług w zakresie szkolenia tożsamym z przedmiotem zamówienia tj. sprzedawca - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ Do każdej pozycji wykazu musi być załączony dokument potwierdzający należyte wykonanie zamówienia wystawione przez instytucje zamawiające. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia i dokumentów dołączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (należy ująć tylko to wyposażenie i urządzenia techniczne, które będą wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia), wg wzoru stanowiącego załącznik od nr 3 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik od nr 4 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku na podstawie oświadczenia dołączonego do oferty zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na podstawie złożonego oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy - załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunku zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
· oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
·
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty instytucji szkoleniowej - załącznik od nr 6 do SIWZ Warunkiem złożenia ważnej oferty jest zaakceptowanie istotnych warunków projektu umowy poprzez złożenie oświadczenia o akceptacji projektu umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ Program szkolenia - zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ Program szkolenia winien zawierać: nazwę i zakres szkolenia czas trwania i sposób organizacji szkolenia wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, cele szkolenia, plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i praktycznej treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych sposób sprawdzenia efektów szkolenia Wypełniony wstępny harmonogram szkolenia stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ, Wzór dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania uprawnień, ankiety, dokumenty potwierdzające, iż szkolenie zostanie zorganizowane na terenie miasta Pińczowa, podając adres bazy dydaktycznej do przeprowadzenia zajęć teoretycznych oraz praktycznych. Należy dołączyć akt własności, umowę najmu, dzierżawy, umowę partnerską itp., Certyfikat Jakości Usług (ISO) /jeśli posiada/.Certyfikat jakości usług może dotyczyć zarówno kierunku szkolenia, na które Wykonawca złożył ofertę, jak również Wykonawcy, jako instytucji szkoleniowej świadczącej usługi szkoleniowe tj. Certyfikat Systemu Zarządzania Jakością ISO wydane przez jednostki certyfikujące
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
· 1 - Cena - 95
· 2 - Posiadanie przez wykonawcę certyfikatu jakości usług - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na podst. art. 144 ustawy dopuszcza możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do: terminu wykonania zamówienia, liczby uczestników, miejsca odbywania zajęć, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W przypadku zmiany liczby uczestników szkolenia Zamawiający dokona zapłaty za liczbę osób faktycznie rozpoczynającą szkolenie (tj. iloczyn liczby osób rozpoczynających szkolenie i koszt jednostkowy). Przy czym grupa osób szkolonych nie może być pomniejszona o więcej niż 2 osoby. W przypadku zmiany miejsca odbywania zajęć, nowe miejsce musi spełniać zapisy SIWZ. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puppinczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie, ul . Złota 7, 28-400 Pińczów..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Pińczowie, ul. Złota 7, 28-400 Pińczów w pokoju nr 2 - I piętro ( SEKRETARIAT).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie p.n. Profesjonalny sprzedawca z obsługą kas fiskalnych oraz z umiejętnością fakturowania dla 10 osób bezrobotnych zostanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI PRIORYTET VI. RYNEK PRACY OTWARTY DLA WSZYSTKICH. Działanie 6.1 - Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie. Podziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych. TYTUŁ PROJEKTU: EUROPONIDZIE.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 


Załączone pliki:


(SIWZsprzedawca.doc - 198.144 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:35:59 Redaktor: Marcin Galus

(zal 1.doc - 75.264 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:36:21 Redaktor: Marcin Galus

(zal 2.doc - 89.088 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:36:41 Redaktor: Marcin Galus

(zal 3.doc - 79.36 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:36:57 Redaktor: Marcin Galus

(Zal 4.doc - 84.992 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:37:13 Redaktor: Marcin Galus

(Zal nr 5.doc - 83.968 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:37:31 Redaktor: Marcin Galus

(zal 6.doc - 100.864 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:37:45 Redaktor: Marcin Galus

(zal 7.doc - 75.776 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:38:01 Redaktor: Marcin Galus

(zal 8.doc - 132.608 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:38:16 Redaktor: Marcin Galus

(zal 9.doc - 62.464 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:38:28 Redaktor: Marcin Galus

(zal 10.doc - 195.584 KB) Data publikacji: 2010-07-15 11:38:46 Redaktor: Marcin Galus
Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 2252
Wprowadził do systemu: Marcin Galus, data: 2010-07-15 11:34:14
Opublikował: Marcin Galus, data publikacji: 2010-07-15 11:40:26
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu