Zamawiający:
zespół opieki zdrowotnej
Adres:
ul. armii krajowej 22
28-400 pińczów
Kontakt:
tel. 413573031, fax. 413572491
E-mail:zoz5@o2.pl
Strona www: szpitalpinczow.pl
Numer ID: 1083
Data publikacji:
2019-05-21 10:27:23
Przedmiot:
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
Adres siedziby: 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej 22; woj. świętokrzyskie.
Ogłasza zapytanie ofertowe na montaż wentylacji mechanicznej w magazynie odpadów medycznych na terenie szpitala powiatowego w Pińczowie. Nr sprawy: ZOZ/ZO/5/05/2019
Treść przetargu:
Nr sprawy: ZOZ/ZO/5/05/2019
ZAPYTANIE OFERTOWE
-
ZAMAWIAJĄCY:
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
Adres siedziby: 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej 22; woj. świętokrzyskie.
Nr telefonu/ fax: (0 41) 35 730-31/ (0 41) 35 724-91)
e-mail: zoz5@o2.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15.00.
-
Przedmiot ZaMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest montaż wentylacji mechanicznej w magazynie odpadów medycznych na terenie szpitala powiatowego w Pińczowie.
Wspólny Słownik Zamówień – CPV
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji.
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 ustawy PZP. (Dz.U.2018.1986 ze zm.).
-
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji umowy – maksymalnie do dnia 10.06.2019 r.
-
Wymagania:
-
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Wykonawcy zainteresowani realizacją zamówienia winni:
-
wypełnić formularz ofertowy, wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego.
-
załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert].
-
załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Do porozumiewania się z wykonawcami Zamawiający upoważnia Pana Stanisława Kozioł pracowników ZOZ-u Pińczów – tel. 413573031 wew 511.
-
TERMIN, SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
-
Zamawiający oczekuje złożenia oferty w terminie do dnia 29 maja 2019 roku do godziny 8:00, na adres Zamawiającego do sekretariatu z dopiskiem:
„montaż wentylacji mechanicznej w magazynie odpadów medycznych na terenie szpitala powiatowego w Pińczowie”
Decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu Zamawiającego.
-
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i złożona w opieczętowanym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią przed upływem terminu jej otwarcia.
-
Oferta oraz wymagane załączniki winny być podpisane przez osoby uprawnione
do składania oświadczeń, przy czym dokumenty stanowiące kopie winny zawierać adnotację „za zgodność z oryginałem”. -
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
-
Otwarcie ofert dnia 29 maja 2019 roku o godzinie 8:15 w siedzibie Zamawiającego na świetlicy.
-
USTALENIA PROCEDURALNE:
-
Cenę oferty należy określić w oparciu o specyfikację techniczną znajdującą się w Załączniku Nr 2 do zapytania ofertowego oraz Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego zdjęcia.
-
W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
-
Ewentualne niedoszacowanie pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
-
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena – 100 pkt.
-
Najkorzystniejszą ofertą będzie ta, która zdobędzie największą ilość punktów. Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku.
Sposób obliczenia punktów:
ilość punktów dla każdej oferty zostanie wyliczona w/g poniższego wzoru:
C=Cn/Co x 100
C
-
ilość
punktów
oferty
badanej
z kryterium ceny brutto
C
n
-
cena
najniższa
z
pośród
wszystkich
ważnych
ofert
C
o
-
cena
oferty
badanej
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień.
-
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
-
Zamawiający wybierze ofertę, która zdobędzie największą ilość punktów, (jeśli oferta ta nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się uchylał od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego - Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następna według punktacji (jeśli cena oferty kolejnej nie będzie wyższa niż kwota, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia). W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o równych, a zarazem najniższych cenach Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej - do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik do niniejszego zapytania.
-
W przypadku przekroczenia przez ofertę najkorzystniejszą ceny szacunkowej ustalonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podwyższenia ceny szacowanej do ceny najkorzystniejszej oferty.
-
klauzula informacyjna z art. 13 RODO stosowana przez zamawiającego w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów, tel.: 41 35 730 31;
inspektorem ochrony danych osobowych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Pińczowie jest Pani Dorota Frączek tel.: 41 35 730 31*;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie zapytania ofertowego i wartości szacunkowej, do którego nie stosuje się przepisów Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ZOZ/ZO/5/05/2019, montaż wentylacji mechanicznej w magazynie odpadów medycznych na terenie szpitala powiatowego w Pińczowie;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
**
Wyjaśnienie:
skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku
postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może
naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
VII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:
-
załącznik nr 1 - Formularz oferty
-
załącznik nr 2 – Szczegółowa specyfikacja techniczna, parametry techniczne
-
załącznik nr 3 - Wzór umowy
-
załącznik nr 4 - Zdjęcia
Dyrektor ZOZ w Pińczowie
Krzysztof Słonina
Pińczów, dnia 21.05.2019 r.
Załączone pliki:
Opublikował: Grzegorz Mitka, data publikacji: 2019-05-21 10:33:44
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu