Wersja do druku

Opublikowano: 2020-10-21 12:57:47

Ogłoszenie o wyniku postępowania

Przedmiot przetargu:
Zakup i dostawa sprzętu wspierającego zabezpieczenie przed COVID-19 – kardiomonitory 5 szt.

Wynik postepowania:

Pińczów, dn.21.10.2020 r.

Wykonawcy

Uczestniczący w postępowaniu o zamówienie publiczne
na:
zakup i dostawa sprzętu wspierającego zabezpieczenie przed COVID-19 – kardiomonitory 5 szt.

INFORMACJA O WYNIKACH

Powiat Pińczowski z siedzibą ul. Zacisze 5 28-400 Pińczów, zwany dalej Zamawiającym informuje, że w dniu 20.10.2020 r. o godz. 8:15 odbyło się otwarcie ofert postępowania o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego pn. zakup i dostawa sprzętu wspierającego zabezpieczenie przed COVID-19 – kardiomonitory 5 szt.


W postępowaniu wpłynęła 1 oferta.

Po dokonaniu otwarcia Zamawiający przystąpił do badania i oceny ofert, które zakończono w dniu 20.10.2020 r. o godz. 14:30.

Wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 92 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 - dalej ustawy) Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ofertę ważną z najwyższą liczbą uzyskanych punktów złożył Wykonawca:

Numer oferty

Nazwa i adres wykonawcy

Ilość punktów
(kryterium cena brutto)

Wartość zamówienia

 

1

BTL Polska Sp. z o. o.
ul. Leonidasa 49
02-239 Warszawa

95,00

49 500,00

 

Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego wykonawcy.


Zamawiający  nie odrzucił  żadnej  oferty.

 

Wyk. w 5 egz.

1.       Egz. 1 Wykonawca

2.       Egz. 2 strona internetowa

3.       Egz. 3 Tablica ogłoszeń

4.       Egz. 4 a/a

 

Monika Strojna  

koordynator Projektu

przewodnicząca Komisji Przetargowej

 




Powrót

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 948
Wprowadził do systemu: Monika Strojna, data: 2020-10-12 10:10:11
Opublikował: Monika Strojna, data publikacji: 2020-10-12 10:14:56
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu