PROTOKÓŁ NR XXVI/2012

Wersja do druku

PROTOKÓŁ NR XXVI/2012

z sesji Rady Powiatu w Pińczowie

z dnia 28 grudnia 2012 roku,

 

 

Obrady sesji Rady Powiatu rozpoczęły się o godz. 1100.

Stan 17 radnych – obecnych 15 radnych..

Lista obecności radnych oraz zaproszonych gości stanowią załączniki nr 1 i 2 do protokołu.

 

Proponowany porządek obrad:

1.    Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.

2.    Przyjęcie porządku dziennego obrad.

3.    Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.

4.    Podjęcie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej na rok 2013 i lata następne.

-     wystąpienie Skarbnika Powiatu,

-     opinia Komisji Budżetu i Finansów,

-     dyskusja,

-     podjęcie uchwały.

5.    Uchwalenie budżetu powiatu na 2013 rok.

-     wystąpienie Skarbnika Powiatu,

-     opinia Komisji Budżetu i Finansów,

-     dyskusja,

-     podjęcie uchwały.

6.    Uchwalenie planu pracy Rady Powiatu na 2013 rok.

7.    Uchwalenie planów pracy stałych Komisji Rady Powiatu na 2013 rok:

-        Komisji Rewizyjnej,

-        Komisji Budżetu i Finansów,

-        Komisji Zdrowia, Opieki Społecznej i Bezpieczeństwa Publicznego,

-        Komisji Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska,

-        Komisji Rozwoju Gospodarczego, Promocji, Oświaty, Kultury, Turystyki i Sportu.

8. Zatwierdzenie planu kontroli Komisji Rewizyjnej na 2013 rok.

9.Sprawozdanie z pracy Komisji Budżetu i Finansów od początku kadencji:

-     wstąpienie Przewodniczącego Komisji Budżetu i Finansów

-     dyskusja.

10.Sprawozdanie z pracy Komisji Rewizyjnej i kontroli:

-     wstąpienie Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej,

-     dyskusja.

11.Podjęcie uchwał:

-     w sprawie zmiany Uchwały Nr XIX/115/2012 Rady Powiatu w Pińczowie z dnia
24 kwietnia 2012 roku  w sprawie określenia zadań powiatu  finansowanych w 2012 roku ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,

-     w sprawie zatwierdzenia zmian w Statucie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Pińczowie,

-     w sprawie wyrażenia zgody Dyrektorowi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie na podjęcie innego zatrudnienia,

-     w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie na okres 23 lat majątku trwałego,

-     w sprawie wprowadzenia zmian w Statucie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie,

-     w sprawie rozkładu godzin pracy oraz planu dyżurów całodobowych aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Pińczowskiego w 2013 roku,

-     w sprawie zmiany regulaminu udzielania dotacji celowej finansowania lub dofinansowania inwestycji związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną ze środków budżetu powiatu stanowiących wpływy z kar  i opłat za korzystanie ze środowiska,

-     w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających,

-     w sprawie zmian w budżecie powiatu na 2012 rok.

12. Informacja z pracy Zarządu.

13. Interpelacje i zapytania radnych.

14.Wolne wnioski i oświadczenia radnych.

15. Zakończenie obrad.

 

Na sesji podjęte zostały nastepujące uchwały:

-  w sprawie zmiany Uchwały Nr XIX/115/2012 Rady Powiatu w Pińczowie z dnia
   24 kwietnia 2012 roku  w sprawie określenia zadań powiatu  finansowanych w 2012 roku  

    ze  środków   Państwowego    Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych,

-     w sprawie zatwierdzenia zmian w Statucie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Pińczowie,

-     w sprawie wyrażenia zgody Dyrektorowi Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie na podjęcie innego zatrudnienia,

-     w sprawie wyrażenia zgody na wynajęcie przez Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie na okres 23 lat majątku trwałego,

-     w sprawie wprowadzenia zmian w Statucie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Pińczowie,

-     w sprawie rozkładu godzin pracy oraz planu dyżurów całodobowych aptek ogólnodostępnych na terenie Powiatu Pińczowskiego w 2013 roku,

-     w sprawie zmiany regulaminu udzielania dotacji celowej finansowania lub dofinansowania inwestycji związanych z ochroną środowiska i gospodarką wodną ze środków budżetu powiatu stanowiących wpływy z kar  i opłat za korzystanie ze środowiska,

-     w sprawie ustalenia wysokości opłat za usunięcie i przechowywanie statków lub innych obiektów pływających,

-     w sprawie zmian w budżecie powiatu na 2012 rok.

                                                                                                                Przewodniczący Rady

                                                                                                                Zbigniew Kierkowski


Statystyki bieżącej stronyWyświetleń: 1460

Wprowadził(a) do systemu: Monika Budera, data: 2013-01-30 13:21:35
Opublikował(a): Monika Budera, data publikacji: 2013-01-30 13:22:54
Ostatnia zmiana: Monika Budera, data: 2013-01-30 13:22:54
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony