STAROSTA PIŃCZOWSKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
2011-11-24 10:20:46 Ogłoszenia o naborze
PRZEWODNICZĄCY POWIATOWEGO ZESPOŁU DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI W WYMIARZE 1/3 ETATU
PRZEWODNICZĄCY POWIATOWEGO ZESPOŁU
DS. ORZEKANIA O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI
W WYMIARZE 1/3 ETATU
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) wykształcenie wyższe magisterskie lub wyższe medyczne,
e) doświadczenie zawodowe – staż pracy min. 5 lat przy wykonywaniu zadań z zakresu
rehabilitacji osób niepełnosprawnych lub co najmniej 3 lata na kierowniczym
stanowisku urzędniczym,
f) znajomość podstawowych aktów prawnych, w szczególności: o samorządzie
powiatowym, pracownikach samorządowych, Kodeks Pracy, Kodeks Postępowania
Administracyjnego, Rozporządzenie Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej
w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności.
2. Wymagania dodatkowe:
a) samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za powierzone zadania,
b) odpowiedzialność,
c) komunikatywność,
d) obowiązkowość,
f) biegła obsługa komputera,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych i rozporządzenia w sprawie orzekania
o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
2) Organizowanie pracy zespołu,
3) Kontrola nad pracą Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności
w oparciu o uregulowania prawne,
4) Wyznaczanie członków i przewodniczących składów orzekających,
5) Nadzór nad obsługą administracyjno-biurową Zespołu,
6) Reprezentowanie Zespołu na zewnątrz.
4. Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys – curriculum vitae,
c) kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie,
d) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
e) kserokopie świadectw i dyplomów potwierdzających wykształcenie,
f) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
g) oryginał kwestionariusza osobowego,
h) oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne
przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
i) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla
celów rekrutacji.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa – sekretariat pokój nr 4 lub pocztą na adres starostwa – ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Przewodniczący Powiatowego Zespołu ds. Orzekania o Niepełnosprawności do dnia 09.12.2011 r.. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie, jak również nie spełniające wymogów formalnych, nie będą rozpatrywane i zostaną komisyjnie zniszczone. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www. pinczow.pl ) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Pińczowie przy ul. Zacisze 5. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), muszą być opatrzone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.Nr 223, poz. 1458.).
Jan Moskwa
Zobacz również:
- Obwieszczenie_Dyrektora_Zarzadu_Zlewni_w_Kielcach_znak_KR_ZUZ_1_4210_264_2023_MR_z_dnia_10_04_2024r - 2024-04-19 12:31:10
- zawiadomienie w sprawie ustalenia odszkodowania za nieruchomość oznaczona w ewidencji gruntów i budynków numerem 143/5 o pow. 0.0089 ha położonej na terenie obrębu 16 miasta Pińczów - 2024-04-19 10:24:34
- zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych położonych na terenie obrębu Szczotkowice jednostka ewidencyjna Działoszyce - obszar wiejski - 2024-04-18 10:27:44
- Zgłoszenie Nr AB.VI.6743.1.19.2024 z art.29 ust.3 pkt3 lit.d ustawy Prawo Budowlane - K.Szczepanek - 2024-04-17 08:12:55
- Zgłoszenie NR AB.VI.6743.1.17.2024 z art. 29 ust. 1 pkt. 1a - W. Tyrała - 2024-04-15 12:27:50
- Zgłoszenie Nr AB.VI.6743.1.18.2024 z art. 29 ust. 3 pkt. 3 lit. d - P. Piotr Brol - 2024-04-12 13:56:22
- zawiadomienie o czynnościach podjętych w celu ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych na terenie obrębu Brzeście jednostka ewidencyjna Pińczów - obszar wiejski - 2024-04-12 10:20:11
- Obwieszczenie Ministra Infrastruktury_2 - 2024-04-09 12:50:20
- Obwieszczenie Ministra Infrastruktury_1 - 2024-04-09 12:48:03
- Zgłoszenie Nr AB.VI.6743.1.16.2024 z art.29 ust.3 pkt3 lit.d ustawy Prawo Budowlane - Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2024-04-08 14:11:52