Adres: ul. Zacisze 5, 28-400 Pińczów
Kontakt: tel. 041-3576001, fax. 041-3576007
E-mail: starostwo@pinczow.pl, Strona www: www.pinczow.pl
Numer ID: 867
Data publikacji: 2014-05-15 11:19:29
ZAPROSZENIE nr PiPR.IV.041.2.38.2011 t
do złożenia oferty na zamówienie o wartości poniżej 14 000euro
Powiat Pińczowski- Starostwo Powiatowe w Pińczowie, ul. Zacisze 5 na podstawie art. 4 pkt8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, zaprasza do złożenia oferty na wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego i Powiatu Pińczowskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, działanie w ramach działania 4.2 -Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, oś priorytetowa IV - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, zgodnie z umową z dnia 13 lutego 2013 roku nr UDA-RPWS.04.02.00-26-772/11.
Zamówienie prowadzonej jest zgodnie z Zarządzeniem Starosty Pińczowskiego nr10.2012 z dnia 7 marca 2012 roku - §5
Opis przedmiotu zamówienia:
Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych obejmujących wykonanie:
Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 1do niniejszego zaproszenia.
Termin wykonania zamówienia : do 30 maja 2014 roku.
Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień: CPV- 79341000-6 –usługi reklamowe
Kryterium wyboru : cena -100%
Wymagania dla Wykonawców:
§ Wykonawcy ubiegający się o zamówienie powinni wykazać się doświadczeniem zawodowym i przedstawić dokumenty referencje/protokoły odbioru z ostatnich 3 lat potwierdzających terminowe wykonanie co najmniej 2-ch zamówień w zakresie:
§ realizacji teczek ofertowych.
§ Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa o treści stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
Miejsce i termin składania ofert :
Ofertę – wypełniony formularz, wraz dokumentami referencyjnymi - należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Pińczów, ul. Zacisze 5 – sekretariat, w terminie do dnia 19 maja 2014 roku do godziny 12:00.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań.
Informacja o ogłoszeniu i wyborze oferty:
Informacja o ogłoszeniu i wyborze oferty zostanie przekazana stronie internetowej w zakładce „przetargi” w BIP (http://www.starostwopinczow.realnet.pl/przetargi.php)
Wszelkie zapytania prosimy kierować : Małgorzata Dymek –kierownik Wydziału Promocji i Polityki Regionalnej, pod numer telefonu: 41-35-760-01,wew.-240
Załącznik nr 1 do zaproszenia nr PiPR.IV.041.2.38.2011t
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego i Powiatu Pińczowskiego” realizowanego przez Powiat Pińczowski na podstawie umowy z dnia 13 lutego 2013 roku nr UDA-RPWS.04.02.00-26-772/11 o dofinansowaniu w ramach RPOWS.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę
1. teczek ‘ofertowych’ na dokumenty –szt. 500,
3. Na teczkach opisanych w punkcie 2 winny być umieszczone elementy graficzne :
§ Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego(logotypy Unia Europejska Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, Program Regionalny Narodowa Strategia Spójności, herb Województwa Świętokrzyskiego, hasło „...dla rozwoju Województwa Świętokrzyskiego”). Dodatkowo w miarę możliwości herb wraz z napisem „Powiat Pińczowski” oraz tekst zawierający nazwę projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego i Powiatu Pińczowskiego”. Oznaczenia i nadruki na materiałach promocyjnych muszą być zgodne z „Zasadami promocji projektów dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2007-
http://www.rpo-swietokrzyskie.pl/s,9,Informacja_i_promocja_projektow.html
§ Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z teksem „dofinansowano ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (dostępne na stronie NFOSiGW)
4. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia będzie zobowiązany do przygotowania szczegółowego projektu graficznego elementów zamówienia. Projekt winien zawierać pełne wymiarowanie poszczególnych jego elementów i być przedłożony do akceptacji formacie PDF. Zaakceptowany przez Zamawiającego - w terminie odwrotnym do dnia dostarczenia-projekt stanowi podstawę do realizacji.
5. Produkt objęte zamówieniem musi być dostarczony do siedziby Zamawiającego i przekazany na podstawie protokołu odbioru.
6. Szczegółowy opis elementów zamówienia:
Lp |
Nazwa elementu |
Ilość /jednostka miary |
Opis elementu |
3. |
Teczki „ofertowe” na dokumenty |
2x250 szt. |
Format po złożeniu: A4 z dwoma skrzydełkami: skrzydełko boczne 75mm, skrzydełko dolne 50mm, grzbiet 500, Materiał - papier o gramaturze min. 240 g/m2 Druk: jednostronny wielokolorowy CMYK (4+0). Uszlachetnienie: lakier dyspersyjny W nagłówku strony głównej teczki należy umieścić logotypy obowiązkowe wraz hasłem RPOWS i NFOSiGW w stopce herb powiatu oraz nazwa projektu. Tło strony głównej stanowić będą zdjęcia dostarczone przez Zamawiającego z chwilą podpisania umowy. Starostwo Powiatowe w Pińczowie, ul. Zacisze 5 , 28-400Pińczow tel. 41 357 60 01 fax 41 357 60 07 e-mail:starostwo@pinczow.pl, www.pinczow.pl |
FORMULARZ OFERTY CENOWEJ
do zaproszenia nr PiPR.IV.041.2.38.2009t
Powiat Pińczowski
Starostwo Powiatowe w Pińczowie,
28-400 Pińczów , ul. Zacisze 5
Wnioskodawca:
.......................................................................................................................................
W odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia …………………….. prowadzone na podstawie § 5 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000euro,stanowiącego załącznik nr1 do Zarządzenia Starosty Pińczowskiego nr10.2012 z dnia 7 marca 2012 roku oferujemy wykonanie zamówienia obejmujące:
1.1 wykonanie teczek ‘ofertowych’ na dokumenty –szt. 500, za ryczałtową cenę w kwocie brutto:..................... (słownie złotych: …………….) w tym podatek VAT ………… (słownie złotych: …………….).
1. Zobowiązuję /my się do wykonania zamówienia w terminie określonym w zaproszeniu.
2. Deklarujemy, że przedmiot zamówienia spełnia postawione przez Zamawiającego wymagania techniczne, użytkowe i jakościowe i jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w zaproszeniu..
3. W przypadku uznania niniejszej oferty za ofertę najkorzystniejszą zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
......................................................
miejscowość i data ................................................................................
/Podpis i pieczęć osoby upoważnionej
do podpisywania oferty/
Załącznik nr 2 do zaproszenia nr PiPR.IV.041.2.38.2011t
UMOWA nr PiPR.IV.041.2.38.2011- t
W dniu ………….2014 roku w Pińczowie pomiędzy Powiatem Pińczowskim z siedzibą w Pińczowie, 28-400, przy ul. Zacisze 5, reprezentowanym przez:
- Zbigniewa Kierkowskiego – Starostę Pińczowskiego,
- Marka Omastę – Wicestarostę Pińczowskiego,
przy kontra asygnacie Skarbnika Powiatu – Anny Różyckiej
zwanym dalej Zamawiającym,
a
a firmą …………………………………………………………………………………………….. reprezentowaną przez :
- …………………..
zwanym dalej Wykonawcą,
na podstawie § 5 Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14 000euro,stanowiącego załącznik nr1 do Zarządzenia Starosty Pińczowskiego nr10.2012 z dnia 7 marca 2012 roku zawarto umowę o treści następującej:
§ 1
1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania i dostawy materiałów promocyjnych dla projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Powiatu Buskiego i Powiatu Pińczowskiego” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, działanie w ramach działania 4.2 -Rozwój systemów lokalnej infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, oś priorytetowa IV - Rozwój infrastruktury ochrony środowiska i energetycznej, zgodnie z umową z dnia 13 lutego 2013 roku nr UDA-RPWS.04.02.00-26-772/11.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę:
1. teczek ‘ofertowych’ na dokumenty –szt. 2x250,
3. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia w terminie do 30 maja 2014 roku.
§ 2
1. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu projekt graficzny, w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zaakceptuje projekty, bądź przedstawi swoje uwagi w terminie odwrotnym. Projekt, przed wykonaniem materiałów musi uzyskać akceptację Zamawiającego.
§ 3
1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami i normatywami oraz wytycznymi zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie.
2. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego utrzymywania kontaktu z Zamawiającym poprzez osobę upoważnioną umową w zakresie wykonywania dostawy.
3. Do kontaktów i kontroli jakości materiałów wynikających z realizacji niniejszej umowy wyznaczono:
- ze strony Zamawiającego: …………………….
- ze strony Wykonawcy: ………………………...
§ 4
1. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokona rozładunku własnymi zasobami ludzkimi w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie wzajemnie uzgodnionym, w okresie obowiązywania umowy.
2. Z czynności odbioru dostawy będzie spisany protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru dostawy.
3. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o terminie dostawy najpóźniej w dniu dostawy.
4. Po dostarczeniu przedmiotu umowy, Zamawiający dokona odbioru ilościowego i odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia.
5. Za dzień zakończenia wszystkich zobowiązań umowy uważa się dzień, w którym podpisany zostanie protokół odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone materiały są:
6.1 niezgodne z zatwierdzonymi projektami graficznymi i specyfikacją materiałową lub nie są kompletne,
6.2 posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości przedmiotu umowy, sporządzając protokół zawierający przyczyny odmowy odbioru.
7. W razie zgłoszenia zastrzeżeń, Zamawiający pisemnie wyznaczy Wykonawcy termin nie dłuższy jednak niż 5 dni, w celu usunięcia stwierdzonych w
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 2652 |
Wprowadził do systemu: Monika Strojna, data: 2014-05-15 11:19:29 Opublikował: Monika Strojna, data publikacji: 2014-05-15 11:31:34 |
Powiat Pińczowski |