Treść przetargu:
Polska-Pińczów: Infrastruktura sieciowa 2021/S 002-002425 Podstawa prawna: Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 22 Miejscowość: Pińczów Kod NUTS: PL POLSKAKod pocztowy: 28- 400 Państwo: Polska Osoba do kontaktów: Kamil Majcher E-mail: zoz5@o2.plTel.: +48 413573039 Faks: +48 413572491 Adresy internetowe: Główny adres: www.szpitalpinczow.pl I.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.szpitalpinczow.plWięcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej I.4)Rodzaj instytucji zamawiającejInny rodzaj: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej I.5)Główny przedmiot działalnościZdrowie Sekcja II: Przedmiot II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa:
Dostawa i wdrożenie infrastruktury sieciowej
Numer referencyjny: ZOZ/ZP/15/12/2020 II.1.2)Główny kod CPV32424000 Infrastruktura sieciowa II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy II.1.4)Krótki opis:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację, konfiguracje i
wdrożenie następujących urządzeń i oprogramowania: Przełącznik LAN - 3,
Przełącznik zarządzający - 1, Firewall- 1.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV32420000 Urządzenia sieciowe II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL POLSKA Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej 22
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę, instalację, konfiguracje i
wdrożenie następujących urządzeń i oprogramowania: Przełącznik LAN - 3,
Przełącznik zarządzający – 1, Firewall- 1. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SIWZ.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaCena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówOkres w dniach: 60 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu:
Zamówienie udzielane jest w ramach projektu partnerskiego pod
nazwą „Informatyzacja placówek medycznych województwa świętokrzyskiego”
(nazwa skrócona „InPlaMed WŚ”) realizowanego z Regionalnego programu
operacyjnego województwa świętokrzyskiego na lata 2014–2020.
II.2.14)Informacje dodatkowe Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki udziału III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
Oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie
podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w formie
jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, zwanego dalej „JEDZ” –
wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 (xml) do SIWZ.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweKryteria kwalifikacji zgodnie z dokumentami zamówienia III.2)Warunki dotyczące zamówienia III.2.2)Warunki realizacji umowy:
1. Wzór umowy stanowi Dodatek nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga od
wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie udzielenia zamówienia
publicznego na zawartych w niej warunkach.
2. Sposób rozliczeń, wysokość kar umownych, możliwości i warunki zmiany umowy zostały zawarte w w/w wzorze umowy.
3. Stosownie do treści art. 144 ust.1 ustawy Pzp, przewiduje się
możliwości dokonywania zmian postanowień umowy, zgodnie z
postanowieniami zawartymi we wzorze umowy.
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówieniaObowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia Sekcja IV: Procedura IV.1)Opis IV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwarta IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie IV.2)Informacje administracyjne IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 08/02/2021 Czas lokalny: 08:00 IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:Polski IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 08/02/2021 Czas lokalny: 08:15 Miejsce:
Zespół Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, ul. Armii Krajowej 22, 28-400 Pińczów, sekcja organizacyjno-prawna.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania
ofert dostępnej na miniportalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i
otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie VI.3)Informacje dodatkowe:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w SIWZ.
VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych Miejscowość: Warszawa Państwo: Polska VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza, Urząd Zamówień Publicznych Miejscowość: Warszawa Państwo: Polska VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:31/12/2020 Dyrektor ZOZ w Pińczowie Krzysztof Słonina
|