Adres: ul. armii krajowej 22, 28-400 pińczów
Kontakt: tel. 413573031, fax. 413572491
E-mail: zoz5@o2.pl, Strona www: www.szpitalpinczow.pl
Numer ID: 1014
Data publikacji: 2018-04-16 07:53:20
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY:
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W PIŃCZOWIE
Adres siedziby: 28-400 Pińczów, ul. Armii Krajowej 22; woj. świętokrzyskie.
Nr telefonu/ fax: (0 41) 35 730-31/ (0 41) 35 724-91)
e-mail: zoz5@o2.pl
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15.00.
Przedmiot ZaMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest WYKONANIE I ODBIÓR ROBÓT remontowych budowlanych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, p/ul. Armii Krajowej 22.
Kod CPV:
45432100-5 kładzenie i wykładanie podłóg
45432110-8 kładzenie wykładzin elastycznych
45432112-2 kładzenie nawierzchni podłóg
45442100-8 roboty malarskie
45442190-5 usunięcie warstwy malarskiej
45442180-2 powtórne malowanie
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 ustawy PZP. (Dz.U.2017.1579 ze zm.).
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji umowy – od dnia 07.05.2018 r. do maksymalnie dnia 31.05.2018 r.
Wymagania:
Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego (specyfikacja techniczna).
Wykonawcy zainteresowani realizacją zamówienia winni:
wypełnić formularz ofertowy i kosztorys ofertowy, wg załącznika nr 2 i 3 do zapytania ofertowego.
załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert].
załączyć dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Do porozumiewania się z wykonawcami Zamawiający upoważnia Pana Stanisława Kozioł pracowników ZOZ-u Pińczów – tel. 413573031 wew 511.
TERMIN, SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY:
Zamawiający oczekuje złożenia oferty w terminie do dnia 24 kwietnia 2018 roku do godziny 8:00, na adres Zamawiającego do sekretariatu z dopiskiem:
„WYKONANIE I ODBIÓR ROBÓT remontowych budowlanych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Pińczowie, p/ul. Armii Krajowej 22. ”
Decyduje data i godzina wpływu do sekretariatu Zamawiającego.
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej w języku polskim i złożona w opieczętowanym opakowaniu, uniemożliwiającym zapoznanie się z jej treścią przed upływem terminu jej otwarcia.
Oferta
oraz wymagane załączniki winny być podpisane przez osoby
uprawnione
do składania oświadczeń, przy czym dokumenty
stanowiące kopie winny zawierać adnotację „za zgodność z
oryginałem”.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
Otwarcie ofert dnia 24 kwietnia 2018 roku o godzinie 8:15 w siedzibie Zamawiającego na świetlicy.
USTALENIA PROCEDURALNE:
Cenę oferty należy określić w oparciu o specyfikację techniczną znajdującą się w Załączniku Nr 1 do zapytania ofertowego.
W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia w tym transport całego sprzętu do siedziby Zamawiającego.
Ewentualne niedoszacowanie pominięcie lub brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może stanowić podstawy do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy.
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena – 100 pkt.
Najkorzystniejszą
ofertą
będzie
ta,
która
zdobędzie
największą
ilość
punktów.
Obliczenia
dokonywane
będą
do
dwóch
miejsc
po
przecinku.
Sposób
obliczenia
punktów:
ilość
punktów
dla
każdej
oferty
zostanie
wyliczona
w/g
poniższego
wzoru:
C=Cn/Co x 100
C
-
ilość
punktów
oferty
badanej
z kryterium ceny brutto
C
n
-
cena
najniższa
z
pośród
wszystkich
ważnych
ofert
C
o
-
cena
oferty
badanej
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawcę wyjaśnień.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający wybierze ofertę, która zdobędzie największą ilość punktów, spośród ofert, których cena nie będzie przekraczała ceny jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jeśli Wykonawca, którego oferta została wybrana, będzie się uchylał od podpisania umowy w miejscu i czasie wyznaczonym przez Zamawiającego - Zamawiający wybierze ofertę sklasyfikowaną jako następna. W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty, które zdobędą taką samą największą ilość punktów, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej - do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania. Z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania.
W przypadku przekroczenia przez ofertę najkorzystniejszą ceny szacunkowej ustalonej przez Zamawiającego na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie możliwość podwyższenia ceny szacowanej do ceny najkorzystniejszej oferty.
VII. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW:
załącznik nr 1 – Szczegółowa specyfikacja techniczna
załącznik nr 2 - Formularz oferty
załącznik nr 3 – kosztorys ofertowy
załącznik nr 4 - Wzór umowy
Dyrektor ZOZ w Pińczowie
Bartosz Stemplewski
Pińczów, dnia 16.04.2018 r.
Załączone pliki |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 851 |
Wprowadził do systemu: Grzegorz Mitka, data: 2018-04-16 07:53:20 Opublikował: Grzegorz Mitka, data publikacji: 2018-04-16 08:33:12 |
Powiat Pińczowski |